Közel 16 ezer kilogramm száraz tápot adományoztak a SPAR vásárlói a kisállatoknak
Eredményesen zárult az Országos Állatvédőrség Alapítvány és a SPAR Magyarország szervezésében megvalósult kétnapos állateledelgyűjtő akció. 2021. május 15-16-án az INTERSPAR áruházakban a „Mancs a bajban!” elnevezésű kezdeményezés során kutya száraz tápból több mint 14 ezer kilogramm, macska száraz tápból pedig mintegy 2 ezer kilogramm gyűlt össze a vásárlók adományainak köszönhetően.
„A SPAR vevőközönsége ismét bebizonyította a fontos társadalmi ügyek iránti érzékenységét, önzetlenségét és elkötelezettségét. Örömmel tölt el bennünket, hogy az első ízben megrendezett országos állateledelgyűjtő kampányunk során különösen nagy mennyiségű száraz táppal és konzervvel támogatták vásárlóink a magyar állatvédő szervezetek fontos tevékenységét. Az eredményes akció megerősítette elhatározásunkat, hogy a jövőben rendszeressé tesszük az országos gyűjtést, és minél több helyszínt biztosítva bővítjük a részt vevő áruházaink számát. A SPAR amellett, hogy helyszínt és nyilvánosságot biztosított az akcióhoz, 1 millió forinttal támogatja az Országos Állatvédőrség munkáját, hogy a szervezet a jövőben is minél több bajba jutott állatnak tudjon segítséget nyújtani” – mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.
A 2021. május 15-16-i „Mancs a bajban!” állateledelgyűjtő kampány a SPAR Magyarország és az Országos Állatvédőrség Alapítvány közös szervezésében valósult meg. A kijelölt INTERSPAR-okban 34 állatvédő szervezet önkéntesei vették át a vásárlók felajánlásait. Az állateledelgyűjtő akció két napja alatt a civil szervezetek munkatársai a kutyáknak több mint 14 ezer kilogramm száraz tápot, 5 826 darab konzervet, 511 darab jutalomfalatot és 436 darab kutyaszalámit gyűjtöttek. A macskáknak pedig 1 695 kilogramm száraz táp, 7 761 darab konzerv és 1 162 kilogramm macskaalom gyűlt össze.
„Az állatvédelem értékközössége a felelősség gondolata köré szerveződik. A társadalmi felelősségvállalás szellemisége mögött egységet alkotnak a civilek, a vállalati szféra képviselői, a kormányzati szereplők és mindazok, akik egy élhetőbb Magyarország megteremtésén dolgoznak. Köszönettel tartozunk nekik, hiszen nemcsak a jelent, hanem a jövőt is építik a felelős állattartás jegyében” – mondta Ovádi Péter a Nemzeti Állatvédelmi Program megújításáért és végrehajtásáért felelős miniszteri biztos, aki üdvözölte a SPAR és az Országos Állatvédőrség Alapítvány közös szervezésében megvalósuló kampányt, majd hangsúlyozta, a felelősséggel kötelezettséget is vállalunk a minket körülvevő környezet iránt, hiszen közös ügyünk az állatvédelem.
A vállalat és az alapítvány kezdeményezése az állateledel-gyűjtés mellett sikerrel teljesítette azt a célját is, hogy minél több vásárlót bevonva ráirányítsa a figyelmet a felelős állattartás és az állatvédelem fontosságára. Mindemellett sikerült az állatvédő szervezetek értékes munkájával is jobban megismertetni az embereket.
A SPAR több mint tíz éve segíti adományokkal az itthoni menhelyek, illetve az állat- és vadasparkok gondozómunkáját. 2011-től az áruházakban feleslegessé váló, kereskedelmi forgalomba nem hozható vagy onnan kivont termékeket ezeknek a szervezeteknek ajánlja fel. A vállalat 8. éve működik együtt az Országos Állatvédőrség Alapítvánnyal, amely a partnerszervezeteivel havi rendszerességgel szervez állateledel-gyűjtéseket a SPAR üzleteiben. Ezek az akciók azért is jelentenek nagy segítséget a részt vevő szervezeteknek, mert a támogatásnak köszönhetően más fontos tevékenységre, nélkülözhetetlen eszközök vásárlására, életmentő állatorvosi kiadásokra és a telephelyeik fejlesztésre is maradhat hasznosítható forrásuk.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Több mint 1,2 milliárdos korszerűsítés a székesfehérvári INTERSPAR hipermarketben
A SPAR folyamatosan arra törekszik, hogy áruházai kényelmes körülményeket biztosítsanak…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >