Közel 14 tonnával kevesebb papírt használ fel ettől az évtől a SPAR
Ismét nagy lépést tett a környezettudatosság irányába a SPAR Magyarország. A vállalat digitális megoldásokkal csökkenti az áruházai működéséhez szükséges, papíralapú adminisztrációt. Az intézkedés révén a vállalat 14 tonna papírt takarít meg már 2023-ban.

(Fotó: SPAR)
„A SPAR számára fontos alapelv a környezettudatosság. Ennek szellemiségében a napi működésünk szinte valamennyi területén igyekszünk új megoldásokkal élni. Ilyen fontos terület a papírcsökkentés is: az üzlethálózati folyamatok kapcsán is törekszünk a digitális megoldásokra, 2019 óta folyamatosan dolgozunk azon, hogy ezen a területen is minimalizáljuk a papírfelhasználást” – ismertette Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.
A vállalat legújabb kezdeményezése az adminisztráció terén az online megoldásokra helyezi a hangsúlyt
Megszűntek például a takarítási naplók és a hűtőkontroll lapok papíralapú feljegyzései, helyette digitális adatok állnak rendelkezésre. Ennek köszönhetően 2023-ban éves szinten már csaknem 14 tonnával kevesebb papír kerül felhasználásra. A SPAR fenntarthatósági programja keretében nemrégiben már zöldre váltott a SPAR Online shop is: a korábban szintén papír alapú szállítólevelet digitálisra cserélte a vállalat. Ez éves szinten több mint 3 tonnányi megspórolt anyagmennyiséget jelent.
SPAR
Kapcsolódó cikkeink
Hatezren vettek részt az Etesd az Eszed program Fenntarthatósági Kihívásában
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az…
Tovább olvasom >Versenyhatósági iránymutatás a divat- és textilipar számára a fenntarthatósági és környezetbarát jelölésekkel kapcsolatban
Tanácsokat nyújtott nyílt levélben a világ fogyasztóvédelmi hatóságait tömörítő nemzetközi…
Tovább olvasom >Publikálta fenntarthatósági jelentését az OPUS GLOBAL Nyrt.
Immár harmadik fenntarthatósági jelentését tette közzé az OPUS GLOBAL Nyrt.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szerbiában terjeszkedik az észak-macedón Stokomak
A macedóniai székhelyű Stokomak diszkontlánc hivatalosan is belépett a szerbiai…
Tovább olvasom >Új formákkal és új külsővel tér vissza a Barilla Al Bronzo az USA-ba
A Barilla bejelentette, hogy az Egyesült Államokban újra kapható lesz…
Tovább olvasom >Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >