Közel 100 regionális vállalkozás a Tesco nyíregyházi beszállítói fórumán
93 helyi élelmiszeripari kis- és középvállalkozással ismerkedtek meg a Tesco munkatársai a mai napon Nyíregyházán, hogy jövőbeni együttműködésekről és közös üzleti lehetőségekről egyeztessenek. A Tesco hetedik Regionális Beszállítói Fórumán ezúttal Szabolcs-Szatmár-Bereg, Borsod-Abaúj-Zemplén és Hajdú-Bihar megyében működő potenciális beszállítók vettek részt.
Június 6-án, Nyíregyházán tartotta hetedik Regionális Beszállítói Fórumát a Tesco-Global Áruházak Zrt. Az eseményt élénk érdeklődés kísérte, hiszen Szabolcs-Szatmár-Bereg, Borsod-Abaúj-Zemplén és Hajdú-Bihar megyéből rekordszámú, 103 kis- és középvállalkozás regisztrált a fórumra, s közülük 93-an részt is vettek az eseményen. Szintén képviseltette magát a Nemzeti Külgazdasági Hivatal, a Fiatal Vállalkozók Országos Szövetsége, a Magyar Gasztro Térkép Klaszter, és a Magyar Termék Kft., akik a nap folyamán konzultációs lehetőséget biztosítottak a megjelenő kis- és közepes vállalkozások számára.
Az egész napos fórumon olyan helyi vállalkozások vettek részt, akik jó minőségű élelmiszereket állítanak elő, és olyan gyártási kapacitással rendelkeznek, amely révén elsősorban regionális szinten, de később akár országosan is képesek megbízhatóan ellátni a Tesco áruházait.
A Konyárról érkező, joghurtokat és kefírt előállító Tejmanufaktúra Kft. éppen a napokban kezdte meg a termékek gyártását. „Korábban csak tejtermeléssel foglalkoztunk, nemrégiben döntöttünk a fejlesztés mellett. Ez a fórum egy tálcán kínált lehetőség számunkra, hiszen most keressük az értékesítési csatornákat” – mondta Gombos László, a Kft. egyik tulajdonosa.
„Nagyon hasznosnak tartjuk ezt a kezdeményezést, hiszen itt közvetlen kapcsolatot alakíthatunk ki az áruházlánc beszerzőivel. Egy félszáraz muskotályt, egy száraz furmintot és egy 3 puttonyos aszút mutattunk be a beszerzőknek, az első visszajelzések nagyon pozitívak voltak. Egy ilyen nyitott légkörben, egy pohár bor mellett a tárgyalás is könnyebben megy”- mondta Orsolyák Attila, a Degenfeld Szőlőbirtok kereskedelmi vezetője.
A Tesco a hazai beszállítók legnagyobb partnereként 2009 őszén indította el Regionális Beszállítói Fórum programját annak érdekében, hogy megismerjen olyan helyi beszállítókat, amelyek ez idáig méretüknél vagy termelési kapacitásuknál fogva nem válhattak partnereivé. A kezdeményezéssel az áruházlánc a magyar kis- és középvállalkozásokat szeretné segíteni, és továbbra is arra törekszik, hogy támogassa a hazai termékek elterjedését a nemzeti és akár a nemzetközi piacokon is. A fórumon bemutatott termékek ideális esetben akár 2-3 hónapon belül megjelenhetnek az áruházak polcain.
„A fórumokon megismert termékek nagy sikerére való tekintettel döntöttünk a folytatás mellett, és a mai, eddig nem látott érdeklődés is azt bizonyítja, ez helyes döntés volt” – mondta Ashley Hicks, a Tesco kereskedelmi igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Magyar női vízilabda támogatója lett a Helia-D
Együttműködési megállapodást jelentett be a Helia-D és az UVSE Vízilabda…
Tovább olvasom >Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >