Következetes növekedés a Lekkerlandnál
3,5 százalékkal, 11,6 milliárd euróra növelte forgalmát 2008-ban a Lekkerland AG & Co. KG convenience (kényelmi termék) nagykereskedelmi cég. Az adózás előtti eredménye (EBITDA) 9,9 százalékkal 136 millió euróra, az üzemi eredménye (EDIT) 19,6 százalékkal 82 millió euróra csökkent.Kelet-Európa (Csehország, Magyarország, Románia, Lengyelország) 15,2 százalékos forgalomnövekedéssel először lépte át a milliárdos határt. A régió minden operatívan működő vállalata növelte a forgalmát.
– A „Növekedés napirendje” növekedési stratégiánkkal hosszú távon jó lehetőségeink vannak – mondja Christian Berner, a Lekkerland-csoport Chief Executive Officere (CEO). – A kulcsügyfelekkel a 2008-ban kötött szerződés-meghosszabbítások képezik a Lekkerland-csoport üzleti fejlődésének további pozitív alapját.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága
A Blochamps Capital szerint a felületes szemlélőnek megtévesztő a jegybank…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >