Következetes növekedés a Lekkerlandnál
3,5 százalékkal, 11,6 milliárd euróra növelte forgalmát 2008-ban a Lekkerland AG & Co. KG convenience (kényelmi termék) nagykereskedelmi cég. Az adózás előtti eredménye (EBITDA) 9,9 százalékkal 136 millió euróra, az üzemi eredménye (EDIT) 19,6 százalékkal 82 millió euróra csökkent.Kelet-Európa (Csehország, Magyarország, Románia, Lengyelország) 15,2 százalékos forgalomnövekedéssel először lépte át a milliárdos határt. A régió minden operatívan működő vállalata növelte a forgalmát.
– A „Növekedés napirendje” növekedési stratégiánkkal hosszú távon jó lehetőségeink vannak – mondja Christian Berner, a Lekkerland-csoport Chief Executive Officere (CEO). – A kulcsügyfelekkel a 2008-ban kötött szerződés-meghosszabbítások képezik a Lekkerland-csoport üzleti fejlődésének további pozitív alapját.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >