Következetes növekedés a Lekkerlandnál
3,5 százalékkal, 11,6 milliárd euróra növelte forgalmát 2008-ban a Lekkerland AG & Co. KG convenience (kényelmi termék) nagykereskedelmi cég. Az adózás előtti eredménye (EBITDA) 9,9 százalékkal 136 millió euróra, az üzemi eredménye (EDIT) 19,6 százalékkal 82 millió euróra csökkent.Kelet-Európa (Csehország, Magyarország, Románia, Lengyelország) 15,2 százalékos forgalomnövekedéssel először lépte át a milliárdos határt. A régió minden operatívan működő vállalata növelte a forgalmát.
– A „Növekedés napirendje” növekedési stratégiánkkal hosszú távon jó lehetőségeink vannak – mondja Christian Berner, a Lekkerland-csoport Chief Executive Officere (CEO). – A kulcsügyfelekkel a 2008-ban kötött szerződés-meghosszabbítások képezik a Lekkerland-csoport üzleti fejlődésének további pozitív alapját.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >