Kortárs designra váltott a Royal Vodka
Áprilistól a megszokott minőségben, de megújult külsővel jelentkezik Magyarország piacvezető vodkája, a Royal.A megújult kupak mellett a kortárs design kívánalmainak megfelelő, egyedülálló, letisztult üvegformával jelenik meg, miközben a modern, félátlátszó címke megtartja a márka hagyományos, jól ismert elemeit, a koronát és az oroszlánt.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >