Korszerűbb és innovatívabb logóra vált az ALDI
Az ALDI logó megújul, a dizájnváltás nemcsak a magyar ikonikus emblémát, hanem az ALDI SÜD vállalatcsoporthoz tartozó mind a kilenc ország logóját érinti. Az új dizájn innovatívabb és korszerűbb megjelenést kölcsönöz a vállalatnak.
Az ismerős piros, sötétkék, ciánkék és sárga színekből álló ALDI logó a teljes Hofer csoporton belül frissebb, lendületesebb külsőt kap, amelyben visszatükröződik az a dinamikus fejlődés és azok az innovatív változások, fejlesztések, amelyek az elmúlt években jellemezték a vállalatcsoportot. Az üzletlánc nemcsak a magyar piacon, hanem nemzetközi fronton is erősítette jelenlétét, folyamatosan növeli termékkínálatát és hamarosan Olaszországban nyit új lehetőségek felé. Az új logó, amelyre az ALDI országok 2017 júniusától váltanak, megfelel az elvárásoknak: könnyen és rugalmasan használható a különböző médiafelületeken, kreatívokon, a korszerű, innovatív dizájnnak köszönhetően pedig valamennyi ALDI ország arculatához illeszkedik.
„Modern vállalatként az ALDI lépést tart a korral, amely nemcsak innovatív szolgáltatásainkban, egyre szélesedő termékkínálatunkban és vállalati felelősségvállalási tevékenységeinkben nyilvánul meg, hanem dinamikusan növekvő hálózatunkban is, ahol a környezettudatosság mellett a modern kialakításra, dizájnra is nagy hangsúlyt fektetünk“ – mondta Günther Helm, a Hofer csoport elnök-vezérigazgatója és Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezető igazgatója.
Új dizájn, megbízható ALDI értékek
A logó megjelenése ugyan változik, de az ALDI értékek megmaradnak. Az ALDI Magyarország közel 10 éve ugyanazokat az egyszerű és konzekvens alapelveket követi: magas minőségű termékeket kínálni a lehető legjobb áron. Ezek azok az értékek, amelyek nemcsak az ALDI-t, hanem a vállalatcsoporthoz tartozó összes országot a kezdetek óta jellemzik, és amelyekben hosszú évek óta bíznak a vásárlók. Bár a logó optikailag modernebb lett, ikonikus színei, éppúgy, mint az ALDI értékek, megmaradnak.
Kapcsolódó cikkeink
Központosított beszerzéssel növelné nyereségességét az Aldi Nord
Tovább centralizálja beszerzési folyamatait az Aldi Nord annak érdekében, hogy…
Tovább olvasom >Glutént tartalmazhat: proteinszeletet hívott vissza az Aldi Magyarországon
Az Aldi Magyarország visszahívott egy népszerű proteinszeletet, miután kiderült, hogy…
Tovább olvasom >Húsvéti defláció: 7,5%-kal olcsóbb a húsvéti menü az ALDI-ban
Húsvét közeledtével az ünnepi asztal lenépszerűbb termékeinek árát csökkenti az…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >