Körözött az ALDI-ban
Az egyik legnépszerűbb krém már háromféle ízesítésben érhető el az ALDI kínálatában. A Milfina körözött-családja házias ízű, utókezelt, ízesített túrókészítményeket kínál, alapja 76 százalék félzsíros túró.
A terméket tesztelők szerint a körözött színe téglavörös, fehér túrószemcsékkel mozaikolt. Illata jellegzetesen aromás, kellemesen savanykás, friss és tiszta, míg íze kellemesen sós, a fűszerekre jellemző. Állaga pedig egynemű, kenhető, az ízesítő anyagokat egyenletes eloszlásban tartalmazza. A Milfina körözött fogyasztható akár friss zöldségekkel kísérve magában is, de segítségével számos kreatív szendvics készíthető. A házias és a metélőhagymás mellett a pikáns ízeket kedvelők számára csípős verzióban is elérhető.
A termék tejösszetevőket tartalmaz, tojást viszont nem, így lakto-vegetariánusoknak is ajánlható. A Milfina körözöttei az ALDI áruházaiban országszerte kaphatóak.
Kapcsolódó cikkeink
Globális innovációs központot nyitott Portugáliában, Olaszországban pedig növeli részesedését a Lidl
Portugáliában nyitotta meg két új globális innovációs központját a Lidl…
Tovább olvasom >Glutént tartalmazhat: proteinszeletet hívott vissza az Aldi Magyarországon
Az Aldi Magyarország visszahívott egy népszerű proteinszeletet, miután kiderült, hogy…
Tovább olvasom >Fenntartható saját márkával ment élelmiszert a Coop Svájcban
A Coop Switzerland új, fenntartható saját márkája, a Nice-to-Save-Food az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >