Koronavírus: új fókuszok a Coca-Colánál
A Coca-Cola első negyedéves jelentése szerint a cég visszavonta korábbi, egész évre vonatkozó iránymutatását, mivel jelentős változást tapasztalt a fogyasztói szokásokat illetően.
A változások közül a legjelentősebbek közé tartozik, hogy rendkívül erősen csökkent az otthonon kívüli költések aránya, megjelent az árufelhalmozás a háztartásokban, és felgyorsult az e-kereskedelem növekedése.
Mivel az otthonon kívüli csatorna nagyjából a cég bevételének felét biztosítja, a változások komoly hatást gyakorolnak majd a második negyedév eredményeire is. Április eleje óta a Coca-Cola bevételei 25 %-kal csökkentek. Egyes piacokon, pl. Indiában a távolságtartási intézkedések is jelentősen befolyásolták az otthoni eladások alakulását.
IGD
Kapcsolódó cikkeink
Közel 2 milliárd dollárért veszi meg a PepsiCo a Poppi márkát
Nem sokkal azután, hogy a Coca-Cola bevezette első prebiotikus üdítőmárkáját…
Tovább olvasom >Új 0,85 literes palackot vezet be a Coca-Cola Németországban
A Coca-Cola 17 év után először új PET-palackmérettel lép piacra…
Tovább olvasom >Megéri fenntartható csomagolásra váltani?
A globális élelmiszeriparban a radikális innovációk száma 2007 óta folyamatosan…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >Mit gondolnak a vállalati felsővezetők a művészetről?
„Topvezetők és a művészet – az örökség és a művészet…
Tovább olvasom >GELATISSIMO 2026: A fagylaltipar legnagyobb szakmai találkozója Stuttgartban
A fagylaltkedvelők és a szakma képviselői izgatottan várják a következő…
Tovább olvasom >