Koronavírus: új fókuszok a Coca-Colánál
A Coca-Cola első negyedéves jelentése szerint a cég visszavonta korábbi, egész évre vonatkozó iránymutatását, mivel jelentős változást tapasztalt a fogyasztói szokásokat illetően.
A változások közül a legjelentősebbek közé tartozik, hogy rendkívül erősen csökkent az otthonon kívüli költések aránya, megjelent az árufelhalmozás a háztartásokban, és felgyorsult az e-kereskedelem növekedése.
Mivel az otthonon kívüli csatorna nagyjából a cég bevételének felét biztosítja, a változások komoly hatást gyakorolnak majd a második negyedév eredményeire is. Április eleje óta a Coca-Cola bevételei 25 %-kal csökkentek. Egyes piacokon, pl. Indiában a távolságtartási intézkedések is jelentősen befolyásolták az otthoni eladások alakulását.
IGD
Kapcsolódó cikkeink
Csillag születik – jön a dirty soda!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Topor Ágnes: „Sokan nem ismerik az utalványok eladásösztönző hatását”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egészséges üdítőmárkát dobott piacra Ben Stiller az Egyesült Államokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyár, keretes szerkezetben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Újdonságok és új témák a 2026-os FRUIT LOGISTICA-n
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megvannak az Év Kereskedője 2025 nyertesek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >