Koronavírus: új fókuszok a Coca-Colánál
A Coca-Cola első negyedéves jelentése szerint a cég visszavonta korábbi, egész évre vonatkozó iránymutatását, mivel jelentős változást tapasztalt a fogyasztói szokásokat illetően.
A változások közül a legjelentősebbek közé tartozik, hogy rendkívül erősen csökkent az otthonon kívüli költések aránya, megjelent az árufelhalmozás a háztartásokban, és felgyorsult az e-kereskedelem növekedése.
Mivel az otthonon kívüli csatorna nagyjából a cég bevételének felét biztosítja, a változások komoly hatást gyakorolnak majd a második negyedév eredményeire is. Április eleje óta a Coca-Cola bevételei 25 %-kal csökkentek. Egyes piacokon, pl. Indiában a távolságtartási intézkedések is jelentősen befolyásolták az otthoni eladások alakulását.
IGD
Kapcsolódó cikkeink
A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Share a Coke, Share the Music szlogennel felejthetetlen bulira hívja a fogyasztókat a Coca-Cola
A Coca-Cola felejthetetlen bulival ünnepli meg az „Oszd meg a…
Tovább olvasom >További cikkeink
III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >Bemutatkozott a magyar méz és a mangalica Oszakában
Tovább kell erősíteni az olyan prémium mezőgazdasági termékek jelenlétét a…
Tovább olvasom >