Koronavírus: új fókuszok a Coca-Colánál
A Coca-Cola első negyedéves jelentése szerint a cég visszavonta korábbi, egész évre vonatkozó iránymutatását, mivel jelentős változást tapasztalt a fogyasztói szokásokat illetően.
A változások közül a legjelentősebbek közé tartozik, hogy rendkívül erősen csökkent az otthonon kívüli költések aránya, megjelent az árufelhalmozás a háztartásokban, és felgyorsult az e-kereskedelem növekedése.
Mivel az otthonon kívüli csatorna nagyjából a cég bevételének felét biztosítja, a változások komoly hatást gyakorolnak majd a második negyedév eredményeire is. Április eleje óta a Coca-Cola bevételei 25 %-kal csökkentek. Egyes piacokon, pl. Indiában a távolságtartási intézkedések is jelentősen befolyásolták az otthoni eladások alakulását.
IGD
Kapcsolódó cikkeink
Trump bejelentette: nádcukorra válthat Amerikában a Coca-Cola – pánik a kukoricaiparban
Donald Trump amerikai elnök közösségi oldalán jelentette be, hogy a…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Share a Coke, Share the Music szlogennel felejthetetlen bulira hívja a fogyasztókat a Coca-Cola
A Coca-Cola felejthetetlen bulival ünnepli meg az „Oszd meg a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Online is elérhetők a Beauty Expo előadásai
A május 23–24-én megrendezett 4. Rossmann x Krémmánia Beauty Expo…
Tovább olvasom >Könnyek a vízben segélykoncert szeptemberben, a jótékonysági akció folytatódik
A nagy hőségre való tekintettel az ősz elejére halasztották a…
Tovább olvasom >Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >