Koronavírus: új fókuszok a Coca-Colánál
A Coca-Cola első negyedéves jelentése szerint a cég visszavonta korábbi, egész évre vonatkozó iránymutatását, mivel jelentős változást tapasztalt a fogyasztói szokásokat illetően.
A változások közül a legjelentősebbek közé tartozik, hogy rendkívül erősen csökkent az otthonon kívüli költések aránya, megjelent az árufelhalmozás a háztartásokban, és felgyorsult az e-kereskedelem növekedése.
Mivel az otthonon kívüli csatorna nagyjából a cég bevételének felét biztosítja, a változások komoly hatást gyakorolnak majd a második negyedév eredményeire is. Április eleje óta a Coca-Cola bevételei 25 %-kal csökkentek. Egyes piacokon, pl. Indiában a távolságtartási intézkedések is jelentősen befolyásolták az otthoni eladások alakulását.
IGD
Kapcsolódó cikkeink
“A világnak több Mikulásra van szüksége” szlogennel nyitja meg itthon is a karácsonyi időszakot a Coca-Cola
A Coca-Cola számára a karácsony nem csupán egy ünnep, hanem…
Tovább olvasom >Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >Új italipari szövetség gyorsítaná fel a megújulóenergia-használatot az értékláncban
A Diageo és a Coca-Cola vezetésével több nagy italipari vállalat,…
Tovább olvasom >További cikkeink
30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka Díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka Díjakat, rekordszámú,…
Tovább olvasom >Ma kezdődik a World Science Forum Budapesten
Ma kezdődik Budapesten a World Science Forum (WSF – Tudomány…
Tovább olvasom >