Koronavírus: hatékonynak bizonyulnak az Aldi korlátozásai
Új biztonsági intézkedéseket vezetett be az Aldi a járvány megfékezése érdekében.
A kiskereskedő minden boltjában távolságtartó matricákat helyezett el a padlón, plexiüvegeket szerelt fel a kasszáknál, és limitálta a vásárlók számát az üzletekben.
A cég ezentúl rövidített nyitvatartással dolgozik, hogy az alkalmazottaknak legyen ideje feltölteni a polcokat áruval.
Az Aldi továbbra is arra biztatja a vásárlókat, hogy lehetőleg kártyával fizessenek, és kerüljék a készpénz használatát. Éppen ezért a cég 45 fontra emeli a PIN-kód megadása nélküli érintős kártyák limitjét.
A retailer bejelentette, hogy 10 százalék fizetésemelést ad dolgozóinak, így fejezve ki köszönetét feléjük.
Retail Gazette
Kapcsolódó cikkeink
A spanyol fogyasztók szerint javult a saját márkák minősége
Egy friss tanulmány szerint tízből nyolc spanyol fogyasztó úgy látja,…
Tovább olvasom >Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Meghosszabbítottuk az Inno d’Or – Év Innovációja 2025 verseny nevezési határidejét – így még 5 napig várjuk a nevezéseket!
2025-ben is indul a Trade magazin Inno d’Or – Év…
Tovább olvasom >Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >Mit gondolnak a vállalati felsővezetők a művészetről?
„Topvezetők és a művészet – az örökség és a művészet…
Tovább olvasom >