Környezetvédelmi mozgalmakhoz csatlakozott az Unilever
Az Unilever a napokban jelentette be, hogy csatlakozik a Global Citizen és a Live Earth: Road to Paris elnevezésű társadalmi megmozdulásokhoz, amellyel célja a fenntartható fejlődés megalapozása és a klímaváltozás visszaszorítása. A megállapodás értelmében 2015. június 18-ától az Unilever szerepet vállalt a Live Earth: Road to Paris globális eseményein, ahol ösztönzi a klímaváltozás iránt érzékeny embereket arra, hogy aláírják a „Take Climate Action Now” (Akció a klímaváltozás ellen) fogadalmat. Mint a Global Citizen legfőbb partnere, ezen felül céljául tűzte ki, hogy segít kiépíteni egy olyan, a fenntartható fejlődés globális szintű megalapozását célzó stratégiát, mely a világ legjelentősebb kezdeményezésének számít.
Ezzel párhuzamosan saját célkitűzéseinek megvalósítását is folytatja, miszerint a vállalati növekedéstől függetlenítve csökkenti környezetterhelését, és növeli pozitív társadalmi hozzájárulását.
Kapcsolódó cikkeink
Klasszikus holland márkák eladására készül az Unilever
Az Unilever olyan klasszikus holland márkák eladását fontolgatja, mint az…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság a polcon – Mit gondolnak a vásárlók a csomagolásról és a környezetvédelemről?
A környezettudatosság egyre fontosabbá válik a mai világban, és a…
Tovább olvasom >A magyar élelmiszeripar jövője: fenntartható innováció
A mai fogyasztó egyre tudatosabb, egészség- és környezettudatossággal közelít az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >