Környezetvédelem játékosan – több ezer résztvevő a Nádudvari családi napon
Óriási tömeg, rengeteg gyerek élvezte a Nádudvari Élelmiszer Kft. „Mit tehetünk többet” kampányának nyár záró rendezvényét a Kopaszi-gáton, az Öbölházban. Az esemény több, mint 2000 résztvevőt vonzott, és nem csak a gyerekek, hanem a szülők is élményekkel teli napot tölthettek el.
A rendezvény fókuszában a környezetvédelmi edukáció állt. A rendezvény részeként többek között egy környezetvédelmi kvízjáték várta az érdeklődőket, ahol izgalmas kérdések segítségével tanulhattak meg többet a fenntarthatóságról. A gyerekek kreativitását is próbára tették, hiszen a helyszínen elkészített műveikkel azonnal nevezhettek a Nádudvari által meghirdetett rajzpályázatra is. A rajzokban a gyerekek megmutathatták, hogy számukra mit jelent a „Mi tehetünk többet…” mottó. Az alkotások nemcsak szépek, hanem elgondolkodtatóak is lettek. Még szeptember 30-ig várja a Nádudvari a további pályaműveket. A pályázat három kategóriájának győztese pedig a rajzait viszont láthatja majd a Nádudvari joghurtok csomagolásán is.
A kis természetvédők kihívásokat teljesíthettek, mint például a környezetvédelmi memóriajáték vagy a virágültetés, ahol saját kis növényeiket ültethették el, ezzel is hozzájárulva a zöld jövőhöz. Mindezek mellett a leglelkesebb résztvevők, akik legalább nyolc pecsétet gyűjtöttek a pályázati lapjukra, még egy szerencsekeréken is pörgethettek, ahol izgalmas játékokat és joghurt csomagokat nyerhettek. A rendezvény egyik legizgalmasabb része a Nádudvari által kialakított szabadtéri edzőterem volt, amely a sport és a mozgás fontosságára hívta fel a figyelmet. Kiss Virág Fitness Világbajnok segítségével mozoghattak a kicsik és nagyok egyaránt, kipróbálhatták magukat a különféle sporteszközökön, és még profi edzőktől is tanulhattak új trükköket.
Az esemény tökéletes példa volt arra, hogy a környezettudatosság és az egészséges életmód népszerűsítése nem csak szükségszerű, hanem szórakoztató is lehet. A résztvevők boldogan tértek haza, tele új ismeretekkel, élményekkel és talán egy kicsit jobban elkötelezve a környezettudatos életmód mellett.
„A családi napunk egy olyan esemény volt, amely minden korosztályt arra inspirált, hogy tegyen többet a saját és a környezete egészségéért. Mert végső soron mindannyiunknak fel kell tennünk a kérdést: „Mit tehetünk többet?” – a válasz a mindennapi választásainkkal kezdődik.”
– mondta Nagy Krisztina a Nádudvari Élelmiszer Kft marketing vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Gyerekrajzok a természetvédelemről a Nádudvari joghurtok csomagolásán
Több százezer Nádudvari joghurt csomagolására kerülnek rá a #mitehetünktöbbet rajzpályázat…
Tovább olvasom >Felveszik a kesztyűt a fagyasztott márkák
Bár alaposan lehagyták a kereskedelmi márkák a gyártóiakat a fagyasztott…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság a polcon – Mit gondolnak a vásárlók a csomagolásról és a környezetvédelemről?
A környezettudatosság egyre fontosabbá válik a mai világban, és a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >