Környezettudatosan a mindennapokban – lépésről lépésre Zöld hetek az Auchanban
Az Auchan átfogó fenntarthatósági stratégiája nemcsak az áruházi működésre terjed ki, hanem az árukészletre, a csomagolásra és a vásárlói szemléletformálásra is. Mostantól két héten át azok a termékek lesznek akciósok, amelyeknek előállítása, összetétele, csomagolása vagy éppen annak hiánya a környezettudatosság irányába mutat. Ez többszáz terméket jelent kezdve a tisztítószereken át az élelmiszerekig.
A környezetkímélőbb árucikkeket az áruházak bejáratánál, jól láthatóan helyezik ki, hogy könnyen lehessen közülük válogatni. A Green Weeks idején nemcsak a környezetünkhöz, hanem a pénztárcánkhoz is kíméletesebbek leszünk, ha vásárolunk belőlük.
Két héten keresztül (február 8-tól február 21-ig) a fenntartható termékek kerülnek reflektorfénybe az Auchan Magyarország áruházaiban. A Green Weeks alatt kedvezményes árak mellett a vásárlók edukálását is a zászlajára tűzte az áruházlánc. Az akciós újságban számos szemléletformáló üzenettel, hasznos tudnivalóval segítik a tudatos vásárlói döntést, az üzletekben pedig látványos kihelyezéssel és táblákkal támogatják az eligazodást a környezettudatos termékkínálatban.
A vállalat évek óta tesz következetes lépéseket a fenntarthatóság irányába. Az Auchan volt például az első a hazai piacon, aki kivezette áruházaiból a súlyosan környezetszennyező, egyszerhasználatos műanyagzacskót, amibe a zöldséget, gyümölcsöt, illetve a pékárut tettük bele. Az egyszerhasználatos csomagolóeszközök helyett ma már csak olyan környezettudatos alternatívákat kínálnak, mint a házilag komposztálható zacskók és a többször használatos textil zsákok.
A Green Weeks két hete alatt nemcsak a csomagolóeszközökre, hanem a környezetkímélőbb termékekre is szeretnék akciókkal felhívni a figyelmet, amelyekhez a vásárlók most akár 11-40%-os kedvezménnyel juthatnak hozzá. A kínálat rendkívül színes, a bioélelmiszerektől – a tisztító- és tisztálkodási szereken, vegyi árukon át a kis- és nagyháztartási gépekig terjed. Találunk a választékban újrahasznosított anyagokból készült edényeket és környezetkímélőbb kozmetikumokat vagy éppen energiatakarékos fényforrásokat is. Több terméket csomagolás nélkül hoznak forgalomba természetesen a higiéniai biztonság betartásával.
Bár az áruházakban jól láthatóan és együtt lesznek kihelyezve ezek a termékek, azért érdemes vásárlás előtt átböngészni az akciós újságot is, mert abban hasznos leírások találhatók a termékekről, illetve fontos tudnivalók és praktikus tanácsok a tudatosabb vásárláshoz.
Kapcsolódó cikkeink
Sajátmárkás termékek: minőség és kedvező ár egyensúlyban
A boltválasztás során a vásárlók közel 60%-ának döntését befolyásolják a…
Tovább olvasom >Bérfejlesztést hirdetett az Auchan
Az Auchan az áruházaiban fizikai munkakört betöltő munkatársainak bérén átlagosan…
Tovább olvasom >Személyzet nélküli okosüzletet nyit az Auchan
Hamarosan új, innovatív kereskedelmi egységgel áll elő az Auchan Magyarország.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mere Magyarországon: árlista már van, bolt még nincs
A Mere orosz kiskereskedelmi lánc hivatalosan még nem nyitott boltot…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: a GDP-adatok mellett az emberek életét befolyásoló mutatók is kedvezően alakultak
A bruttó hazai terméken (GDP) túl emberi életek vannak, az…
Tovább olvasom >A GDP 2 százalékkal növekedhet 2025-ben
A jelenlegi kilátások szerint 2025-ben 2,3-2,4 százalék körüli GDP-bővüléssel lehet…
Tovább olvasom >