Környezettudatosabbá válik a Spar üzlethálózata
Környezettudatosabbá válik a Spar üzlethálózata, az utóbbi három évben összesen mintegy 52 milliárd forintból 55 saját tulajdonú egységet modernizált és 11 új üzletet szerelt fel energiatakarékos berendezésekkel a cég – közölte az MTI-vel a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. kommunikációs igazgatója szerdán, a cég egyik felújított budapesti áruházának ünnepélyes megnyitóját követően.
Maczelka Márk tájékoztatása szerint a most átadott, Kerepesi úton lévő, 1760 négyzetméteres szupermarket több mint 750 millió forintból újult meg, eladóterébe LED világítást szereltek be, az új hűtőbútorokra ajtót szereltek, és hűtőszivattyús komfort fűtő- és hűtőrendszert építettek be. Az áruház 50 szakképzett embernek ad munkát.
Heiszler Gabriella, a Spar Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója elmondta, hogy idén 23 milliárd forintot fordít Magyarországon a cég kereskedelmi hálózatának fejlesztésére, új üzletek nyitására és felújításokra. Idén országszerte 26 üzletet modernizál a társaság.
Hozzátette: a vállalat 345 Spar szupermarketet, 32 Interspart és 108 Spar Partner franchise üzletet üzemeltet. A Spar Magyarország Kft. korábbi tájékoztatása szerint a forgalma tavaly 3 százalékkal, 488,2 milliárd forintra nőtt, az idei tervekben az 500 milliárd forintos forgalom elérése szerepel. Az idén 25 éves társaság alapítása óta több mint egymilliárd eurót költött beruházásokra a magyar piacon. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Közel húsz év után visszatért a SPAR Finnországba
Közel két évtizedes szünetet követően a SPAR ismét megjelent Finnországban…
Tovább olvasom >Lángostésztával és halas menükkel tarolt a SPAR – ilyen termékinnovációkat díjaztak 2025-ben
Két újabb szakmai díjjal tüntették ki a SPAR-t nemrég. Az…
Tovább olvasom >Jól halad az Agro-ökológiai Program támogatásainak kifizetése
Jól halad az Agro-ökológiai Program támogatásainak kifizetése, a gazdák 91…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rendhagyó versenyen születhet meg a jövő vásárlási élménye
Elindult a jelentkezés Magyarország első bevásárlóközpontban szervezett hackathonjára. A Westend…
Tovább olvasom >Nyári szünet: több százezer forintot költenek a magyar családok
A nyári szünet a kikapcsolódás mellett komoly logisztikai feladatokat és…
Tovább olvasom >Owen Wilson a Wolt nemzetközi kampányának új arca
Owen Wilsonnal indította első márkanagyköveti kampányát a Wolt. Az egyéves…
Tovább olvasom >