Környezetkímélőbb lesz az Auchan házhoz szállítása
Az Auchan 2016 óta van jelen a hazai e-kereskedelmi piacon, a szolgáltatás 2021-ben lett országos. Ma már az Auchanból bárhova lehet online rendelni az élelmiszeren kívül háztartási cikkeket, műszaki és barkácstermékeket, játékokat, valamint sporteszközöket egyaránt.
A házhoz szállításnál most a fenntarthatósági szempontokat is beemelték a rendszerbe, ugyanis ezentúl mindenhova biztonságosan, rendezetten, de hozzáadott csomagolás nélkül viszik ki a megrendelt élelmiszereket.
A hozzáadott csomagolás nélküli kiszállításban az Auchan Magyarország új partnere a komplex logisztikai szolgáltatásokat nyújtó nagyvállalat, a Trans-Sped, amelynek ZERO nevű zöld e-kereskedelmi szolgáltatását veszi igénybe a kiskereskedelmi lánc. Ennek kimondottan az a célja, hogy a kiszolgálás magas színvonala mellett a lehető legkisebb környezeti terheléssel járjon a házhoz szállítás. A termékek ezért hozzáadott csomagolás és térkitöltő anyagok nélkül, zárható, többször használatos ládákban, mégis biztonságosan és rendezetten érkeznek meg a megrendelőkhöz, és ezt az átadáskor tételesen ellenőrizheti is a vevő. Maradnak az eddigi előnyök, továbbra is két munkanapon belül a legkisebb településre is kiviszik az Auchanra jellemző, széles választékból kiválasztott termékeket: élelmiszereket és nem-élelmiszereket egyaránt, és immár a csomagolási hulladékkal sem kell bajlódni a megrendelőknek az árucikkek átvétele után.
A megbízható és a fenntarthatósági szempontokat is szem előtt tartó házhoz szállítás gyors és kényelmes módja a jó ár-értéken való vásárlásnak, ráadásul az Auchan kínálatából minden megrendelhető, amire egy háztartásban szükség van. Különösen a nehezebben kimozduló időseknek, kismamáknak, nagycsaládosoknak vagy az olyan kistelepülésen élőknek ajánlott, akiknek nincs a közelében hipermarket. Irodák és kisebb vállalkozások is kényelmesen élhetnek vele, ha a működésükhöz szükséges irodaszereket, vizet, kávét vagy üdítőt rendelnének.
A visszatérő online rendelőknek is érdemes csatlakozniuk az Auchan hűségprogramjához és kiváltaniuk a Bizalomkártyájukat, amellyel hetente többszáz terméket vehetnek meg még kedvezményesebben. Vásárlásaik után pedig pontokat gyűjthetnek, amelyeket egy következő alkalommal levásárolhatnak az áruházakban, illetve hamarosan online is.
A házhoz szállítás új folyamatát az alábbi YouTube kisvideó mutatja be:
Kapcsolódó cikkeink
Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Lehet fenntartható a reklámdekoráció?
Évente mintegy 450 tonnányi olyan reklámdekorációt használunk fel Magyarországon, amely…
Tovább olvasom >Megújuló energiával készített alkoholmentes sört a Carlsberg Svédországban
Carlsberg Sweden legújabb terméke az „Electric Beer”, egy limitált szériás,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >