„Környezetbarát” fehér tojás bevezetésével támogatja a Morrisons a gazdákat
Chuckle Eggs termékcsaládját fehér tojásokkal bővíti a Morrisons a „For Farmers” kezdeményezése keretében, melynek értelmében minden hat tucat tojás eladása után 6 pennyt a gazdáknak juttat.
A fehér tojások táplálkozási értéke megegyezik a barna tojásokéval, a különbség csak a héj színében rejlik, amit a tyúk fajtája határoz meg. A fehér tyúkok kevesebb takarmányt igényelnek, így alacsonyabb a karbonlábnyomuk is. A tyúkok, amelyek a Chuckle Eggs kínálatában kapható fehér tojásokat tojják, szabadtartásban élnek.
A 2015-ben indított „For Farmers” kezdeményezésben a kereskedő vásárlóival már több mint 25 millió fonttal támogatta a gazdálkodókat. A fehér tojások beszállítói mellett a Morrisons több mint 65 szabad tartású és biotojást termelő gazdával dolgozik együtt, akik a hosszú távú szerződéseknek köszönhetően magabiztosabban fejleszthetik gazdaságuk infrastruktúráját.
Kapcsolódó cikkeink
Áremelkedés, exportcsökkenés, új fogyasztói szokások – így alakult a baromfi- és tojáspiac 2025 első felében
Látványos változások jellemezték 2025 első félévét a hazai baromfi- és…
Tovább olvasom >Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360…
Tovább olvasom >Só- és cukormentes ketchupot dobott piacra a Heinz UK
Hozzáadott cukor és só nélkül készült ketchupot dobott piacra a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Most akár 20%-kal olcsóbban szerezhetők be a magyar lecsó alapanyagai a PENNY-ben
A nyári szezon kihagyhatatlan kedvence a friss, házias lecsó, amelyhez…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >