„Környezetbarát” fehér tojás bevezetésével támogatja a Morrisons a gazdákat
Chuckle Eggs termékcsaládját fehér tojásokkal bővíti a Morrisons a „For Farmers” kezdeményezése keretében, melynek értelmében minden hat tucat tojás eladása után 6 pennyt a gazdáknak juttat.
A fehér tojások táplálkozási értéke megegyezik a barna tojásokéval, a különbség csak a héj színében rejlik, amit a tyúk fajtája határoz meg. A fehér tyúkok kevesebb takarmányt igényelnek, így alacsonyabb a karbonlábnyomuk is. A tyúkok, amelyek a Chuckle Eggs kínálatában kapható fehér tojásokat tojják, szabadtartásban élnek.
A 2015-ben indított „For Farmers” kezdeményezésben a kereskedő vásárlóival már több mint 25 millió fonttal támogatta a gazdálkodókat. A fehér tojások beszállítói mellett a Morrisons több mint 65 szabad tartású és biotojást termelő gazdával dolgozik együtt, akik a hosszú távú szerződéseknek köszönhetően magabiztosabban fejleszthetik gazdaságuk infrastruktúráját.
Kapcsolódó cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >Egymillió adag ételt adományoz a brit Aldi rászorulóknak a nyári szünetben
Az Aldi tovább bővíti jótékonysági kezdeményezései körét: a diszkontlánc vállalta,…
Tovább olvasom >Ezek a tényezők befolyásolták az árakat a tej- és a tojáspiacon
Két gyorsított ágazati vizsgálatot is lezárt a Gazdasági Versenyhivatal (GVH).…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >