„Környezetbarát” fehér tojás bevezetésével támogatja a Morrisons a gazdákat
Chuckle Eggs termékcsaládját fehér tojásokkal bővíti a Morrisons a „For Farmers” kezdeményezése keretében, melynek értelmében minden hat tucat tojás eladása után 6 pennyt a gazdáknak juttat.
A fehér tojások táplálkozási értéke megegyezik a barna tojásokéval, a különbség csak a héj színében rejlik, amit a tyúk fajtája határoz meg. A fehér tyúkok kevesebb takarmányt igényelnek, így alacsonyabb a karbonlábnyomuk is. A tyúkok, amelyek a Chuckle Eggs kínálatában kapható fehér tojásokat tojják, szabadtartásban élnek.
A 2015-ben indított „For Farmers” kezdeményezésben a kereskedő vásárlóival már több mint 25 millió fonttal támogatta a gazdálkodókat. A fehér tojások beszállítói mellett a Morrisons több mint 65 szabad tartású és biotojást termelő gazdával dolgozik együtt, akik a hosszú távú szerződéseknek köszönhetően magabiztosabban fejleszthetik gazdaságuk infrastruktúráját.
Kapcsolódó cikkeink
Indul a NAK „Tények ízekre szedve” országos szemléletformáló kampánya
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) országos szemléletformáló kampányt indított „Tények…
Tovább olvasom >A vásárlók bevonásával keres új üzlethelyszíneket a brit ALDI
Az ALDI az Egyesült Királyságban élő vásárlókat kéri, hogy segítsenek…
Tovább olvasom >Paradicsommal segít a brit Aldi a rákbeteg fiatalokon
Az Aldi jótékonysági kampányt indít a Teenage Cancer Trust szervezettel…
Tovább olvasom >További cikkeink
A lakosság harmada keresi még, hogyan tudna egészségesebben étkezni, és csak minden negyedik magyar táplálkozik tudatosan
Az étkezés nemcsak testünk megfelelő működésének alapja, hanem kritikus szerepe…
Tovább olvasom >Lezajlott az első Fenntartható Csomagolás Fórum
2025. június 4-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre az…
Tovább olvasom >III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >