„Környezetbarát” fehér tojás bevezetésével támogatja a Morrisons a gazdákat
Chuckle Eggs termékcsaládját fehér tojásokkal bővíti a Morrisons a „For Farmers” kezdeményezése keretében, melynek értelmében minden hat tucat tojás eladása után 6 pennyt a gazdáknak juttat.
A fehér tojások táplálkozási értéke megegyezik a barna tojásokéval, a különbség csak a héj színében rejlik, amit a tyúk fajtája határoz meg. A fehér tyúkok kevesebb takarmányt igényelnek, így alacsonyabb a karbonlábnyomuk is. A tyúkok, amelyek a Chuckle Eggs kínálatában kapható fehér tojásokat tojják, szabadtartásban élnek.
A 2015-ben indított „For Farmers” kezdeményezésben a kereskedő vásárlóival már több mint 25 millió fonttal támogatta a gazdálkodókat. A fehér tojások beszállítói mellett a Morrisons több mint 65 szabad tartású és biotojást termelő gazdával dolgozik együtt, akik a hosszú távú szerződéseknek köszönhetően magabiztosabban fejleszthetik gazdaságuk infrastruktúráját.
Kapcsolódó cikkeink
Új, önkiszolgáló áruvisszavételi rendszert tesztel az Asda
Az Asda brit szupermarketlánc kísérleti jelleggel új önkiszolgáló visszáru rendszert…
Tovább olvasom >A tojás ára továbbra is alatta marad az egy évvel ezelőttinek
Az Európai Bizottság adatai szerint az unióban az étkezési tojás…
Tovább olvasom >Bővíti frissáru-hálózatát az ALDI Süd
Bővíti frissáru-platformjainak hálózatát az ALDI Süd a gyümölcs- és zöldségellátás…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 184 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Csökkent az ipari termelés Magyarországon: a német függés mérséklését sürgeti az NGM
A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) legfrissebb, naptárhatástól megtisztított adatai szerint…
Tovább olvasom >NGM: Fogyasztóvédelmi Tanács ülés a fogyasztói jogok védelme és a hazai fogyasztóvédelmi intézményrendszer hatékonysága érdekében
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) rendezte meg az év…
Tovább olvasom >