Környezetbarát csomagolóanyagokban az Unilever az első
Az Unilever a világ első multinacionális FMCG vállalata, amely elkötelezte magát, hogy papír és karton csomagolóanyagait fenntartható forrásból származó anyagokra cseréli meghatározott időn belül.
Öt éven belül a papír és karton csomagolóanyagok háromnegyede fenntartható forrásból származó vagy újrahasznosított papírból készül majd, tíz év múlva pedig ez az arány már 100 százalékra nő.
Unilever legfrissebb vállalása is része annak a törekvésnek, amely szerint a vállalat a következő években úgy növeli a bevételét, hogy eközben jelentősen csökkenti a környezetterhelést.
Azokon a termékeken, amelyeknek csomagolása már az új vállalás alapján készült egy logó is jelzi ezt. Ez nem csupán egy lépés a fenntartható fejlődés és a környezetbarát növekedés felé, de a fogyasztók szemléletformálását is szolgálja.
„Vezető fogyasztási cikkeket forgalmazó vállalatként jelentős mennyiségű papírt és kartont vásárolunk termékeink csomagolásához, hiszen így óvjuk a termékeink minőségét, és így gondoskodhatunk a biztonságos szállításról. Ugyanakkor fontosnak tartjuk, hogy alapanyagainkat felelős forrásból szerezzük be, hiszen ezzel támogatjuk a felelős erdőgazdálkodást, és részt vállalunk az erdőirtás és a klímaváltozás elleni küzdelemben. Elköteleztük magunkat, hogy az összes beszállítónkkal együttműködve fokozatosan növeljük az újrahasznosított anyagokból vagy fenntartható erdőgazdálkodásokból származó papír és karton csomagolás arányát, hogy elérhessük ezt az ambiciózus célt” – fogalmazott Marc Engel, az Unilever globális beszerzési vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Többféle ízesítésű MadeGood Bio Granola müzliszeletet hívott vissza a forgalomból a Müller Drogéria Magyarország
Fémreszelék előfordulása miatt többféle ízesítésű MadeGood Bio Granola müzliszeletet hívott…
Tovább olvasom >A retro játék feltámadását ünnepli a világ, itt az ideje egy kicsit közelebbről is megismerkedni vele
A részben egy 80-as évekbeli játékteremben játszódó Stranger Things című…
Tovább olvasom >Magyar libatollal tör be a globális piacra a GUVET high fashion ruházati márka
Stratégiai megállapodást jelentett be december 3-án Budapesten az FBZ Hungária,…
Tovább olvasom >