Körmenden nyitja meg 101. magyarországi egységét a JYSK
A folyamatos növekedés és terjeszkedés stratégiai fontosságú a JYSK kiskereskedelmi hálózatának működésében, a vállalat a 2024/2025-ös pénzügyi évben már a harmadik új magyarországi áruházát nyitja meg Körmenden, Debrecen és Ózd után. Ennek apropóján helyi kampány is indult a JYSK Otthont Teremtünk Adományprogram keretein belül, amellyel a vállalat az Esőemberke Alapítványt támogatta.
A JYSK idén szeptemberben ünnepli 20 éves fennállást Magyarországon, augusztus 27-én pedig megnyílt az áruházlánc legújabb magyarországi üzlete Körmenden, a Rákóczi úton. Az új egységgel együtt már 101 áruházzal rendelkezik a vállalat hazánkban. Az új üzlet megnyitása jól tükrözi a vállalat elkötelezettségét a folyamatos fejlődés és a vidéki jelenlét erősítése iránt. A nyitások mellett a régebbi üzletek is folyamatosan megújulnak a JYSK új, fenntarthatósági és hatékonysági koncepciójának jegyében.
„Az idén 20 éves magyarországi fennállását ünneplő JYSK számára kiemelten fontos, hogy minél többeknek tegyük könnyen elérhetővé a megfizethető, mégis stílusos otthon megteremtéséhez szükséges termékeket. Az új áruház megnyitásával nemcsak bővítjük jelenlétünket az országban, hanem közelebb kerülünk vásárlóinkhoz, hogy még inkább igazodhassunk az igényeikhez. 2025 végéig további két áruház megnyitását tervezzük, hogy még teljesebb országos lefedettséget biztosíthassunk”
– mondta el az üzletnyitás kapcsán Szimeiszter Sándor, a JYSK Magyarországért, Ausztriáét és Görögországért felelős országigazgatója.
A fenntarthatóságon van a hangsúly az új üzletek kialakításánál
A JYSK az új áruházainak kialakításakor és meglévő üzleteinek korszerűsítésénél is kiemelt hangsúlyt fektet a fenntarthatóságra és az energiahatékonyságra. Az úgynevezett 3.0-ás üzletkoncepció részeként olyan világítási rendszert alkalmaznak, amely három különálló szakaszban kapcsolható be. Ennek a megoldásnak köszönhetően az áruházak világításához szükséges energiafelhasználás legalább 25 százalékkal csökkenhető. A hatékonyságot tovább növeli a LED-es világításra való teljes átállás, illetve a kialakításra kerülő mozgásérzékelő-rendszer is.
A koncepció nemcsak az energiafelhasználást érinti, hanem az üzletek kialakítását és berendezését is. A körmendi, ezer négyzetméteres új áruház három bemutatószobával rendelkezik, amelyek megkönnyítik a tájékozódást a bútorok között. Emellett egy külön matrac-stúdió is helyet kapott az üzletben, ahol a vásárlók kipróbálhatják a termékeket, és szakértői segítséget is kaphatnak a munkatársaktól. Az új üzletben széles választékban elérhetők lesznek dekorációs és lakberendezési kiegészítők is, a kínálat pedig igazodik majd a szezonális vásárlói igényekhez.
JYSK Otthont Teremtünk Adományprogram: minden üzletnyitással egy jó ügyért
A JYSK Otthont Teremtünk Adományprogram keretében a vállalat minden új üzletnyitásnál olyan helyi szervezeteket támogat, amelyek rászoruló közösségek, családok vagy egyének életkörülményeit javítják, és amelyeket a lakosság és a vásárlók közösen választanak ki egy online szavazás során. A program célja, hogy az otthon melegét és biztonságát mindenki számára elérhetőbbé tegye – akár bútorokkal, lakástextilekkel, akár egy kényelmes matraccal.
A körmendi üzletnyitás apropóján 5 szervezet jelentkezett a JYSK Otthont Teremtünk Adományprogram felhívására. A közönségszavazás a Sharity online felületén zajlott. A győztes az Esőemberke Alapítvány a Vas vármegyei autistákért lett, amely 25 éve működik közhasznú szervezetként. Az Esőemberke Alapítvány úttörő szerepet kíván vállalni az autizmussal élő emberek és családjaik támogatása, segítése és érdekvédelme terén. A szervezet célja, hogy a Holnap háza lakói, a Ma Háza dolgozói és az Autizmus Szolgáltató Központ ellátottjai az autizmusból eredő nehézségeik ellenére és a lehetőségeikhez képest boldog, teljes életet élhessenek. A támogatás a Vas vármegyei autista felnőttek minőségi szolgáltatásokhoz való hozzáférését fogja segíteni.
Az áruházlánc az új üzlet megnyitója napján az akciók mellett ajándékkal is várja a látogatókat. A nyitás napján az első 300 vásárló –, aki legalább 10 000 Ft értékben vásárolt – egy Billerbeck törölközőt, illetve minden vásárló egy hatalmas JYSK bevásárlótáskát kap ajándékba.
Kapcsolódó cikkeink
Elfogadták a plázastopot: új engedély kell a nagyobb kereskedelmi üzletek működtetéséhez
Augusztus 18-án a Magyar Közlönyben megjelent az úgynevezett „plázastopról” szóló…
Tovább olvasom >Primark: továbbra is nagy az érdeklődés, de új üzletnyitásról nincs döntés
Tavaly májusban óriási érdeklődés mellett nyitotta meg első magyarországi üzletét…
Tovább olvasom >Mezőkövesden nyitotta meg 240. üzletét a PENNY Magyarország
Július 10-én megnyitotta kapuit Mezőkövesden a PENNY Magyarország 240. üzlete.…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: a béremelkedés üteme meghaladja az inflációt, felzárkózik a vidék
A Központi Statisztikai Hivatal friss adatai szerint júniusban a teljes…
Tovább olvasom >Élelmiszeripari beruházási boom jöhet: közel 200 milliárd forint támogatásról döntöttek
Megszülettek az első döntések az élelmiszer-feldolgozók nagyobb léptékű fejlesztéseinek támogatásáról…
Tovább olvasom >Tízből nyolc szülő mindent egy helyen vásárolna be iskolakezdésre – a Pepco erre kínál megoldást
Ahogy közeledik a tanévkezdés, a szülők előtt ismét ott áll…
Tovább olvasom >