Korlátozza az árstopos termékek vásárlását az Aldi
Karácsony előtt egy héttel úgy döntött az Aldi, hogy korlátozza árstopos termékeinek megvásárolható mennyiségét – írja a Portfolio. A lap azt követően küldött kérdéseket az üzletláncnak, hogy a közösségi médiában terjedő képek alapján úgy tűnt, korlátozásokat vezettek be az árstopos termékekre.

Étolajból is maximum egyet szabad csak vinni
Az Aldi a Portfoliónak megerősítette, hogy erre kényszerültek. Mint írják: „Az Aldi szeretné biztosítani, hogy minden fogyasztó hozzájusson az árstopos termékekhez. A vállalat beszállító partnereivel együtt figyelemmel kíséri a piaci folyamatokat és közösen jelentős erőfeszítéseket tesznek annak érdekében, hogy elérhető legyen a kínálat minden tagja, köztük az árstoppal érintett termékek is.”
Mivel az utóbbi időben „kiemelt érdeklődést” tapasztaltak az árstop hatálya alá tartozó árucikkek iránt, ezért a személyenként megvásárolható mennyiséget 2022. december 17-től az alábbiak szerint határozták meg:
- étolaj: maximum 1 liter
- tej: maximum 1 liter
- csirke far-hát maximum 1 tálca
- kristálycukor: maximum 1 kg
- csirkemell: maximum 1 tálca, vagy 1 csomag
- sertéscomb: maximum 1 tálca, vagy 1 csomag
- liszt: maximum 1 kg
- burgonya: legfeljebb 1 kg vagy 1 csomag
- tojás: 1 doboz vagy 1 tálca
A mennyiségi korlátozás minden magyarországi Aldi üzletben egyformán érvényes.
Kapcsolódó cikkeink
A vásárlók bevonásával keres új üzlethelyszíneket a brit ALDI
Az ALDI az Egyesült Királyságban élő vásárlókat kéri, hogy segítsenek…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Megjött a kánikula – az Aldi akciós ventilátorokkal és mobil léghűtőkkel hűsíti a nyarat
Hétvégére már 37 fokos hőséget jósolnak a meteorológusok – a…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ az inflációról: Ezt nem mi csináljuk!
Áprilishoz képest májusban az árrésstop ellenére 0,6 százalékkal emelkedtek az…
Tovább olvasom >PwC Global Top100 felmérés: A világ 100 legnagyobb vállalatának piaci értéke új csúcson
A világ 100 legnagyobb vállalatának piaci értéke 7%-kal, összesen 2,8…
Tovább olvasom >KSH: májusban a fogyasztói árak átlagosan 4,4 százalékkal haladták meg az előző év azonos hónapi értékeket
2025. májusban a fogyasztói árak átlagosan 4,4 százalékkal haladták meg…
Tovább olvasom >