Kórházba és átmeneti otthonba kerültek a PromoBox Magyar Termék ajándékcsomagjai
Adományokat adtak át a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. és a PromoBox Kft. képviselői a berettyóújfalui Gróf Tisza István Kórházban, valamint a nehéz sorsú családokat segítő debreceni Családok Átmeneti Otthonában. A PromoBox által felajánlott, összesen közel hétszázezer forint értékű „Magyar Termék Csomagokban” higiéniai papírtermékek, személyes higiéniai termékek, tisztító- és tisztálkodó eszközök, szárnyashús-termékek és ásványvizek kaptak helyet.
„A Családok évében különösen fontos a hátrányos helyzetű családok támogatása” – mondta a szeptember 18-i átadáson a közel 20 éve működő Debreceni Kőr Dáma Egyesület elnöke, Porkoláb Gyöngyi.
A MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. és a PromoBox Kft. együttműködésében idén összesen 75 ezer újszülött családjához jutnak el a Magyar Termék védjegyet használó cégek termékei és tájékoztató anyagai. Emellett, a PromoBox a kezdeményezésben résztvevő vállalkozások termékeiből összeállított adománycsomagokkal támogatja kórházak és családokat segítő intézmények munkáját.
Vedd a magyart, védd a hazait! – ez a fő üzenete a két vállalkozás közös programjának, amelynek célja, hogy felhívja a figyelmet a magyar termékek fogyasztásának fontosságára. A BabaCsomag 100%-os lefedettséggel valamennyi hazai kórház szülészeti osztályán keresztül eljut a családokhoz gyermekük születésekor. Tíz hónapon át a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. által összeállított tájékoztató anyag és kéthavonta egy-egy Magyarországon működő vállalat termékmintája is helyet kap benne a két cég összefogásának köszönhetően.
Patvaros Boglárka, a PromoBox Kft. ügyvezetője kiemelte: “Komoly felelősség eljutni valamennyi családhoz a születés pillanatában, hiszen az ajándékcsomaggal az információkon túl értéket is közvetítünk. A most átadott adományokkal lehetőségünk nyílt az ebben közreműködő berettyóújfalui kórház mellett a nehéz sorsú kisgyermekes családokat segítő debreceni intézmény munkáját is támogatni.”
“A Magyar Termék ma már több, mint védjegy. Márkanév, amelyet ismernek és keresnek is a vásárlók. A mostani adományátadás azt is megmutatta, hogy a Magyar Termék egyben egy olyan cégközösség is, amelynek tagjai közösen könnyebben tudnak jótékonykodni is.” – hangsúlyozza Benedek Eszter, a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. ügyvezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Milyen lesz a 2025-ös év? Indul a repülőrajt?
Ismét egy érdekes és hasznos összejövetelt tartott a Magyar Termék…
Tovább olvasom >A Reálnál is a magyar a nyerő – a Magyar Termékkel indít közös promóciót az üzletlánc
Értékes nyereményekkel, vásárlási utalványokkal gazdagodhatnak, akik részt vesznek a Reál…
Tovább olvasom >Erős márkák tejben fürösztve
A tejszeletek piaca az infláció csillapodtával helyreállt, az eladási volumenek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >