Kórházba és átmeneti otthonba kerültek a PromoBox Magyar Termék ajándékcsomagjai
Adományokat adtak át a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. és a PromoBox Kft. képviselői a berettyóújfalui Gróf Tisza István Kórházban, valamint a nehéz sorsú családokat segítő debreceni Családok Átmeneti Otthonában. A PromoBox által felajánlott, összesen közel hétszázezer forint értékű „Magyar Termék Csomagokban” higiéniai papírtermékek, személyes higiéniai termékek, tisztító- és tisztálkodó eszközök, szárnyashús-termékek és ásványvizek kaptak helyet.
„A Családok évében különösen fontos a hátrányos helyzetű családok támogatása” – mondta a szeptember 18-i átadáson a közel 20 éve működő Debreceni Kőr Dáma Egyesület elnöke, Porkoláb Gyöngyi.
A MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. és a PromoBox Kft. együttműködésében idén összesen 75 ezer újszülött családjához jutnak el a Magyar Termék védjegyet használó cégek termékei és tájékoztató anyagai. Emellett, a PromoBox a kezdeményezésben résztvevő vállalkozások termékeiből összeállított adománycsomagokkal támogatja kórházak és családokat segítő intézmények munkáját.
Vedd a magyart, védd a hazait! – ez a fő üzenete a két vállalkozás közös programjának, amelynek célja, hogy felhívja a figyelmet a magyar termékek fogyasztásának fontosságára. A BabaCsomag 100%-os lefedettséggel valamennyi hazai kórház szülészeti osztályán keresztül eljut a családokhoz gyermekük születésekor. Tíz hónapon át a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. által összeállított tájékoztató anyag és kéthavonta egy-egy Magyarországon működő vállalat termékmintája is helyet kap benne a két cég összefogásának köszönhetően.
Patvaros Boglárka, a PromoBox Kft. ügyvezetője kiemelte: “Komoly felelősség eljutni valamennyi családhoz a születés pillanatában, hiszen az ajándékcsomaggal az információkon túl értéket is közvetítünk. A most átadott adományokkal lehetőségünk nyílt az ebben közreműködő berettyóújfalui kórház mellett a nehéz sorsú kisgyermekes családokat segítő debreceni intézmény munkáját is támogatni.”
“A Magyar Termék ma már több, mint védjegy. Márkanév, amelyet ismernek és keresnek is a vásárlók. A mostani adományátadás azt is megmutatta, hogy a Magyar Termék egyben egy olyan cégközösség is, amelynek tagjai közösen könnyebben tudnak jótékonykodni is.” – hangsúlyozza Benedek Eszter, a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. ügyvezetője.
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítványt támogatja
A Lidl Magyarország immár hat éve segíti a Heim Pál…
Tovább olvasom >Sok tonnányi segítség: higiéniai papírtermék-adomány a legkiszolgáltatottabbaknak
Több ezer rászoruló gyermeket, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat esélyteremtő gyermekprogramjainak intézményeit,…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >