Korea lesz az Anuga 2025 hivatalos partnerországa
2025 októberében Korea lesz az Anuga élelmiszeripari világkiállítás hivatalos partnerországa, ahol több mint 100 koreai kiállító mutatja be, hogyan fonódik össze évszázados gasztronómiai örökségük a modern étkezési trendekkel.
A „Flavour meets trends” mottó alatt három ikonikus étel kerül reflektorfénybe: a kimcsi, a ramyeon és a „jang trió” – ganjang, doenjang és gochujang.
A kimcsi, Korea lelke, több mint 200 változatban létezik, és fermentált, probiotikus jellege miatt a „jó egészség” trend szimbóluma lett. A ramyeon a koreai popkultúra révén vált világszerte ismertté például a „Fire Noodle Challenge”-ből vagy a „Paraziták” című filmben megjelenő „Chapagetti” révén. Az olyan koreai ramen márkák mint a Samyang, a Nongshim, a Paldo vagy a Harim új, egészségtudatos termékeket is bemutatnak: cukormentes, alacsony kalóriatartalmú, gluténmentes és vegán változatokat, valamint környezetbarát csomagolásokat.
A koreai szószok – különösen a jang trió – szintén a globális „naturalista” irányzatra reflektálnak. A ganjang gazdag aromájával, a doenjang tápanyagdús fermentált pasztaként, és a gochujang édes-csípős karakterével évszázadok óta alapvető hozzávalói a koreai konyhának. Az UNESCO által elismert fermentációs kultúra kiemeli ezek kulturális értékét.
Azokat, akik tapasztalati úton szeretnének megismerkedni a koreai fogásokkal, az 5.2-es csarnokban látványkonyhával és élő főzésekkel várják, ahol a koreai gasztronómia hagyományos és innovatív arca egyaránt megjelenik.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordszámú kiállítóval tér vissza idén az Anuga Organic
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Koreai cégek is bemutatkoznak a 2024 MOKKOJI KOREA fesztiválon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Weboldalt indít a SHEIN Koreában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új befektető érkezik a Real Nature Kft.-hez – a stabilitás és a növekedés jegyében
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >José Mourinho visszatér a Snickers ikonikus „Nem vagy önmagad, ha éhes vagy” kampányának legújabb epizódjában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Kifli.hu történetének második legerősebb hetét hozta az iskolakezdés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >