Körbebiciklizik a védjegyhasználókat a bloggerek
Magyarország kétkeréken” címmel közösségi médiakampány indul a Magyar Termék ernyője alatt, melynek célja, hogy szerethető módon mutassa be az ikonikus és kevésbé ismert védjegyes termékeket.
A program keretében júliusban két fiatal blogger körbe kerekezi Magyarországot, és útjuk során 13 védjegyhasználó céget keresnek fel, majd megírják élményeiket, tapasztalataikat a közösségi médiában.
A bloggerek minden cégnél egy napot töltenek, beszélnek a cégek vezetőivel, dolgozóival.
A Magyar Termék olyan, fiatal bloggereket nyert meg az akcióra, akik látásmódjukkal stílusukkal hitelesen tudják bemutatni a védjegyhasználó cégeket és termékeiket a saját korosztályuknak. Görbe Palkó a Serpenyővirtuóz blogot működteti, Emmer Szabina pedig a Blogozine-t. //
Kapcsolódó cikkeink
Hódít a #MatchaTok: a japán zöldtea por lett a közösségi média új kedvence
A TikTokon elindult #MatchaTok trend szélsebesen meghódította a világot: a…
Tovább olvasom >Közösségi média mérést indított a Carbon.Crane
Ha évente csak egy órát TikTok-ozunk azzal több, mint 21…
Tovább olvasom >A közösségi média vált az első számú vásárlási és keresési csatornává
2024-ben a fogyasztók közel fele már nem keresőmotorokat, hanem a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Zsigó Róbert: az Országos Kereskedelmi Szövetség a multik oldalán áll
Újra bebizonyosodott, hogy az Országos Kereskedelmi Szövetség a multik oldalán…
Tovább olvasom >Tiltakoznak a visszaváltási díj csökkentése miatt a kereskedők
Az Országos Kereskedelmi Szövetség megdöbbenéssel értesült arról, hogy a MOHU…
Tovább olvasom >Tarja, vizes törölköző, trükkök – így grillez a magyar!
Dübörög a nyár, a grillsütők folyamatosan dolgoznak, és a magyar…
Tovább olvasom >