Körbebiciklizik a védjegyhasználókat a bloggerek
Magyarország kétkeréken” címmel közösségi médiakampány indul a Magyar Termék ernyője alatt, melynek célja, hogy szerethető módon mutassa be az ikonikus és kevésbé ismert védjegyes termékeket.
A program keretében júliusban két fiatal blogger körbe kerekezi Magyarországot, és útjuk során 13 védjegyhasználó céget keresnek fel, majd megírják élményeiket, tapasztalataikat a közösségi médiában.
A bloggerek minden cégnél egy napot töltenek, beszélnek a cégek vezetőivel, dolgozóival.
A Magyar Termék olyan, fiatal bloggereket nyert meg az akcióra, akik látásmódjukkal stílusukkal hitelesen tudják bemutatni a védjegyhasználó cégeket és termékeiket a saját korosztályuknak. Görbe Palkó a Serpenyővirtuóz blogot működteti, Emmer Szabina pedig a Blogozine-t. //
Kapcsolódó cikkeink
Hódít a #MatchaTok: a japán zöldtea por lett a közösségi média új kedvence
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Közösségi média mérést indított a Carbon.Crane
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A közösségi média vált az első számú vásárlási és keresési csatornává
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyugdíjas-utalványok: minden lánc másképp csábítja a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ízutazás az Auchanban: 13 nemzet konyhájával várják a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Elkezdődött a VI. Bodrogi PET Kupa
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >