Korán indult idén az iskolai bevásárlás az Egyesült Államokban
A back-to-school vásárlások idén szokatlanul korán kezdődtek az Egyesült Államokban – derül ki a National Retail Federation (NRF) és a Prosper Insights & Analytics éves felméréséből.
Július elejére a vásárlók 67%-a már elkezdte beszerezni a tanévkezdéshez szükséges termékeket, ami jelentős emelkedés a tavalyi 55%-hoz képest, és a legmagasabb arány 2018 óta.
A korai vásárlás fő oka a szülők aggodalma az új vámszabályok okozta esetleges áremelkedések miatt: a válaszadók 51%-a ezért kezdett korábban vásárolni. Mint azt Katherine Cullen, az NRF iparági és fogyasztói elemzésekért felelős alelnöke elmondta, a fogyasztók tudatosan reagálnak a vámok és az infláció hatásaira, és korán kezdenek vásárolni, kedvezményes ajánlatokat és nyári akciókat keresve.
Az általános és középiskolás diákokat nevelő családok átlagosan 858 dollárt költenek idén ruhára, cipőre, iskolaszerekre és elektronikai cikkekre – ez némileg alacsonyabb a tavalyi 875 dollárhoz képest. Ennek ellenére a teljes várható költés 39,4 milliárd dollárra nőtt a tavalyi 38,8 milliárdról.
A legnépszerűbb vásárlási csatorna továbbra is az online (55%), ezt követik az áruházak (48%), a diszkontüzletek (47%) és a ruhaboltok (41%) – írja a Chain Store Age.
Kapcsolódó cikkeink
Visszahívja az irodába dolgozóit a Starbucks
Szigorítja a Starbucks a hibrid munkavégzés szabályait: októbertől a vállalat…
Tovább olvasom >A német kiskereskedők 60%-a hirdet a közösségi médiában
Egy friss felmérés szerint Németországban a kiskereskedők közel 60%-a használ…
Tovább olvasom >Dark store koncepciót tesztel a Walmart
A Walmart újabb lépést tesz e-kereskedelmi terjeszkedése érdekében: az amerikai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Minden korty egy új fejezet – teljesen megújul és szintet is lép a BB bor- és pezsgőcsalád
A borkészítés minden fázisát elemezve és átgondolva, a legújabb trendeknek…
Tovább olvasom >NGM: már több mint félszáz cég fejlesztési terveiről született döntés a Demján Sándor Tőkeprogramban
Brüsszel nyomásgyakorlása ellenére a kormány mindent megtesz a hazai kkv-k…
Tovább olvasom >A Burberry negyedéves bevétele 5,5 százalékkal csökkent
A brit Burberry Group, a világ egyik vezető luxus ruházati…
Tovább olvasom >