Korábban indult és tovább tart idén a magyar dinnye szezonja az ALDI-nál
Az ALDI Magyarország még több értékesítési lehetőséget biztosít a magyar termelőknek. Ebben az évben a megszokottól mintegy két héttel korábban kezdte kínálni üzleteiben a magyar dinnyét. A sárgadinnye már június 12-től magyar forrásból érkezik az áruházlánc raktárába, a görögdinnye esetében pedig június 21-től kezdik meg a beszállítást a magyar termelők az ALDI-nak. A vásárlók idén három termőterület – Békés, Tolna és Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye – magyar kínálatából válogathatnak, kedvező időjárás esetén akár szeptember közepéig.

Korán indul a szezon
Az időjárásnak köszönhetően korábban kezdett érni Magyarországon a dinnye, ezért az ALDI-nál a szokásosnál két héttel korábban elindult a magyar dinnye szezonja. A vállalat központi raktárába már június 12-e óta érkezik magyar sárgadinnye, június 21-étől pedig a görögdinnyét is kizárólag hazai termelők szállítják az ALDI-nak. A meglévő áruházi készletek folyamatos frissítésének köszönhetően az ALDI már napokon belül kizárólag magyar dinnyével szolgálja ki a hazai fogyasztók igényeit. Ezzel a lépéssel tovább emelkedik a hazai forrásból származó zöldségek és gyümölcsök aránya a diszkontlánc üzleteiben.
Az idei évben az ALDI változatos, a hazai fogyasztók által legkeresettebb termékekből álló kínálattal várja a dinnyekedvelőket, hiszen kétféle sárga- és kétféle görögdinnyét is árusít. A sárgadinnyék között megtalálható a klasszikus narancsszínű húsú CANTALOUPE, amely a hagyományos ízek kedvelőinek szól, valamint a népszerű, fehér húsú GÁLIA, amely szintén a szokásosnál 2-3 héttel korábban, július közepe helyett már június utolsó hetében elérhető lesz. A görögdinnye szerelmesei szintén két variáció közül választhatnak: a legkedveltebb továbbra is a hagyományos, sötétzöld héjú, piros húsú görögdinnye, amely mellett a mag nélküli változat is kapható lesz az ALDI üzleteiben.
„Az ALDI-nál mindig is a magyar beszerzési forrásokat részesítettük előnyben, így a fogyasztók ízletes és ellenőrzött minőségű, friss termékekhez juthatnak hozzá nálunk. Idén akár egy hónappal is hosszabb lehet magyar dinnye szezonja nálunk: a fogyasztók akár 100 napon keresztül is hazai forrásból származó gyümölcsökkel találkozhatnak üzleteinkben. Magyarországi nyitásunk óta mintegy 28 000 tonna hazai dinnyét értékesítettünk, amivel a honi termelőknek nyújtottunk stabil belföldi piacot és kiszámítható partneri együttműködést”
– mondta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
A spanyol fogyasztók szerint javult a saját márkák minősége
Egy friss tanulmány szerint tízből nyolc spanyol fogyasztó úgy látja,…
Tovább olvasom >Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >