Konzerv és karácsony
A fém csomagolóanyagokkal foglalkozó Eviosys legújabb felmérése során Európa-szerte kérdezett meg embereket a fenntarthatóságról. Igen meglepő összefüggésre derült fény a fémdobozok és a karácsony között.

(Fotó: Pixabay)
A megkérdezett fogyasztók több mint háromnegyede (79%) havonta legalább egyszer vásárol élelmiszerkonzervet. Az emberek negyede (28%) gondolja úgy, hogy a konzerv élelmiszerek vásárlása hatékony módja a pénzmegtakarításnak, 40% pedig azt, hogy több konzervet vásárol majd, hogy átvészelje a megélhetési válságot. Mivel a konzervdobozos élelmiszerek hosszabb ideig tárolhatók, rugalmasabb étkezésszervezést tesznek lehetővé, elkerülve az élelmiszerpazarlást, ami óvja bolygónkat és a fogyasztók költségvetését is. Az infláció miatt a karácsonyi magatartásukon is változtattak a fogyasztók: 72%-uk nyilatkozott úgy, hogy nem köt kompromisszumot a fenntarthatóság terén, a fogyasztók 38%-a pedig kisebb karácsonyt tervez. 30%-uk tervez kisebb ajándékokat, például limitált csokoládét és cukorkát vásárolni, ami kielégíti a fenntarthatóság és a költség egyensúlyát, mivel ezeket gyakran fémdobozokba csomagolják.
Kapcsolódó cikkeink
Corvinus-kutatás: Nők vezetik a fenntarthatóbb gazdaságokat
Jobban optimalizálják az erőforrásokat, ökohatékonyabbak a nők által vezetett mezőgazdasági…
Tovább olvasom >Visszatérnek az ÖKO KALAND hősei – folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
A SPAR új epizódokkal folytatja a nagy sikerű „SPAR ÖKO…
Tovább olvasom >Alumínium csillogás a márkaépítésben
Fenntarthatósággal kapcsolatos aktuális kérdéseket járták körbe a Magyar Marketing Szövetség…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >