Konzerv és karácsony
A fém csomagolóanyagokkal foglalkozó Eviosys legújabb felmérése során Európa-szerte kérdezett meg embereket a fenntarthatóságról. Igen meglepő összefüggésre derült fény a fémdobozok és a karácsony között.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/11/femdoboz-300x223.jpg)
(Fotó: Pixabay)
A megkérdezett fogyasztók több mint háromnegyede (79%) havonta legalább egyszer vásárol élelmiszerkonzervet. Az emberek negyede (28%) gondolja úgy, hogy a konzerv élelmiszerek vásárlása hatékony módja a pénzmegtakarításnak, 40% pedig azt, hogy több konzervet vásárol majd, hogy átvészelje a megélhetési válságot. Mivel a konzervdobozos élelmiszerek hosszabb ideig tárolhatók, rugalmasabb étkezésszervezést tesznek lehetővé, elkerülve az élelmiszerpazarlást, ami óvja bolygónkat és a fogyasztók költségvetését is. Az infláció miatt a karácsonyi magatartásukon is változtattak a fogyasztók: 72%-uk nyilatkozott úgy, hogy nem köt kompromisszumot a fenntarthatóság terén, a fogyasztók 38%-a pedig kisebb karácsonyt tervez. 30%-uk tervez kisebb ajándékokat, például limitált csokoládét és cukorkát vásárolni, ami kielégíti a fenntarthatóság és a költség egyensúlyát, mivel ezeket gyakran fémdobozokba csomagolják.
Kapcsolódó cikkeink
A hulladék körforgásáról fejlesztett új oktatási modulokat a Coca-Cola Magyarország
A körforgásos gazdaság alapjairól, és a víz, valamint az energia körforgásáról szóló, online tananyag…
Tovább olvasom >K&H: a szén-dioxid-kibocsátás magától nem csökken
Fenntarthatósági stratégia és konkrét karbonlábnyom-csökkentési tervek híján a magyar vállalatok…
Tovább olvasom >Agrárminiszter: a fenntartható mezőgazdaság és erdőgazdálkodás kiemelkedő szerepet játszik a klímaváltozás elleni küzdelemben
A fenntartható mezőgazdaság és erdőgazdálkodás kiemelkedő szerepet játszik a klímaváltozás elleni küzdelemben,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >A Tetra Pak bejelentette, hogy Alex Henriksen lesz a kelet-európai régió ügyvezető igazgatója
A Tetra Pak, a világ egyik vezető élelmiszerfeldolgozással és csomagolással…
Tovább olvasom >