Konyhakész palacsinta a Barilla Group Mulino Bianco reggeli termékcsaládjában
Az olasz Barilla Group Mulino Bianco reggeli termékcsaládját palacsintával bővítette. A termék lisztet, cukrot, szabadtartású tyúktól származó tojást és 100%-ban friss olasz tejet tartalmaz, és mentes minden tartósítószertől, színezéktől, pálmaolajtól. Az azonnal fogyasztható, serpenyőben, kenyérpirítóban vagy mikrohullámú sütőben melegíthető palacsinta csomagolása újrahasznosítható.
Egy a Barilla Group megrendelésére készült Nielsen-tanulmány szerint az olaszok – főleg a fiatalok és kisgyermekesek – szeretik a palacsintát, ami a Corriere della Sera tudósítása szerint meg is mutatkozik a piacra lépő termék sikerében. A bolti hiánnyal szemben az online kereskedőknél hatszoros áron jelent meg a termék, ami azonban a Barilla szerint nem része a marketingstratégiának. A pármai központú cég szerint hetekbe is telhet, amíg a Mulino Bianco Palacsinta országszerte elérhető lesz a nagyobb üzletekben.
Kapcsolódó cikkeink
A portugál fogyasztók túlnyomó többsége továbbra is szereti a fizikai boltokat
Bár a portugál fogyasztók 22%-a vásárol online, túlnyomórészt továbbra is…
Tovább olvasom >Indul a Costa Art & Craft pályázat!
Egy jó kávé csodákra képes – felfrissít, inspirál, energiát ad.…
Tovább olvasom >Mit neveznek óriáspalacsintának? – A nap videója
Vajon ezerszámra így készül az óriáspalacsinta, vagy variálja a kínai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rendhagyó versenyen születhet meg a jövő vásárlási élménye
Elindult a jelentkezés Magyarország első bevásárlóközpontban szervezett hackathonjára. A Westend…
Tovább olvasom >Lanyhul a horvát ingatlanláz: új célpontokat keresnek a befektetők
Évek óta töretlenül népszerű volt a horvát tengerpart a cseh…
Tovább olvasom >Nyári szünet: több százezer forintot költenek a magyar családok
A nyári szünet a kikapcsolódás mellett komoly logisztikai feladatokat és…
Tovább olvasom >