Konyhakész palacsinta a Barilla Group Mulino Bianco reggeli termékcsaládjában
Az olasz Barilla Group Mulino Bianco reggeli termékcsaládját palacsintával bővítette. A termék lisztet, cukrot, szabadtartású tyúktól származó tojást és 100%-ban friss olasz tejet tartalmaz, és mentes minden tartósítószertől, színezéktől, pálmaolajtól. Az azonnal fogyasztható, serpenyőben, kenyérpirítóban vagy mikrohullámú sütőben melegíthető palacsinta csomagolása újrahasznosítható.
Egy a Barilla Group megrendelésére készült Nielsen-tanulmány szerint az olaszok – főleg a fiatalok és kisgyermekesek – szeretik a palacsintát, ami a Corriere della Sera tudósítása szerint meg is mutatkozik a piacra lépő termék sikerében. A bolti hiánnyal szemben az online kereskedőknél hatszoros áron jelent meg a termék, ami azonban a Barilla szerint nem része a marketingstratégiának. A pármai központú cég szerint hetekbe is telhet, amíg a Mulino Bianco Palacsinta országszerte elérhető lesz a nagyobb üzletekben.
Kapcsolódó cikkeink
A portugál fogyasztók túlnyomó többsége továbbra is szereti a fizikai boltokat
Bár a portugál fogyasztók 22%-a vásárol online, túlnyomórészt továbbra is…
Tovább olvasom >Indul a Costa Art & Craft pályázat!
Egy jó kávé csodákra képes – felfrissít, inspirál, energiát ad.…
Tovább olvasom >Mit neveznek óriáspalacsintának? – A nap videója
Vajon ezerszámra így készül az óriáspalacsinta, vagy variálja a kínai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >A tojás ára tovább emelkedik: a ketreces tartás kivezetése drágítja a piacot
A magyarországi tojásárak január végére átlépték a száz forintos lélektani…
Tovább olvasom >