Könnyű a nagyoknak! – A nap képe
Boldog az a márka, amelyik ennyire biztosra mehet egy hasonló projekt szervezésekor: a Heinz kanadai ügynöksége felkért többtucat embert, rajzoljanak ketchupot. Sokan a jellegzetes Heinz palackot rajzolták, legtöbben még a márka logóját is rárakták – ha nem is mindig jó helyesírással. Ezekből a rajzokból lett aztán az emlékezetes kampány…
Kapcsolódó cikkeink
Nass!- A nap képe
Ezelőtt nem tettük, próbáljuk ezután is elkerülni az AI-generálta termékfotók…
Tovább olvasom >Drágább Barbie, soványabb Heinz – Trump vámjai átrajzolják a globális fogyasztói piacot
Donald Trump vámpolitikájának hatása egyre több iparágat érint: játékgyártók, autóipari…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Visszaesett a turizmus konjunktúrája – de még így is a gazdaság egyik legjobban teljesítő szektora
Áprilisban -6 ponton állt a Turizmus Konjunktúra Index (TKI) értéke…
Tovább olvasom >A magyar street food új generációja a Dob utcába költözött – Bemutatkozik a Budapest Bites
A városi street food palettát gazdagító hely prémium grab’n’go élményt…
Tovább olvasom >Ízlelgessük 2025-öt!
Nagyot változott a hazai bárok világa és a koktélfogyasztás kultúrája…
Tovább olvasom >