Könnyű a nagyoknak! – A nap képe
Boldog az a márka, amelyik ennyire biztosra mehet egy hasonló projekt szervezésekor: a Heinz kanadai ügynöksége felkért többtucat embert, rajzoljanak ketchupot. Sokan a jellegzetes Heinz palackot rajzolták, legtöbben még a márka logóját is rárakták – ha nem is mindig jó helyesírással. Ezekből a rajzokból lett aztán az emlékezetes kampány…
Kapcsolódó cikkeink
Melyik a legmegterhelőbb szakma 2025-ben – A nap képe
Amíg el nem érnek egy bizonyos szintű beosztást, egészen biztosan…
Tovább olvasom >A reggeli Bloody Mary – A nap képe
Szállodai brunch-asztalon kapták lencsevégre a „Bloody Mary station”-t – kreatív…
Tovább olvasom >A homo ludens kedvence utazásnál -A nap képe
A kutya se viheti magával a társasjátéktáblát! Vagy korábban már…
Tovább olvasom >További cikkeink
Lanyhul a horvát ingatlanláz: új célpontokat keresnek a befektetők
Évek óta töretlenül népszerű volt a horvát tengerpart a cseh…
Tovább olvasom >Újra magyar tulajdonba került a legendás Budapest Marriott Hotel
Többkörös, nemzetközi tender után a BDPST Group és a Gránit…
Tovább olvasom >Negyedével csökkentek tavaly a közvetlen külföldi beruházások Közép-, Kelet- és Délkelet Európában
Negyedével csökkentek tavaly a közvetlen külföldi befektetések Közép-, Kelet- és…
Tovább olvasom >