Könnyű a nagyoknak! – A nap képe
Boldog az a márka, amelyik ennyire biztosra mehet egy hasonló projekt szervezésekor: a Heinz kanadai ügynöksége felkért többtucat embert, rajzoljanak ketchupot. Sokan a jellegzetes Heinz palackot rajzolták, legtöbben még a márka logóját is rárakták – ha nem is mindig jó helyesírással. Ezekből a rajzokból lett aztán az emlékezetes kampány…
Kapcsolódó cikkeink
Ennyi whiskey nincs is! – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A világ leszórakoztatóbb szigetei – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Brazil fagylaltreklám – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Feketepiac és adóprés: létbizonytalanságban a magyar dohánytermesztők
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Franchise-nagyhatalom lett a pizzafutárból – 500 étteremig meg sem állna Nadeem Bajwa
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Klímaváltozás és iskolakezdés alakítja az utószezoni utazásokat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >