Könnyű a nagyoknak! – A nap képe
Boldog az a márka, amelyik ennyire biztosra mehet egy hasonló projekt szervezésekor: a Heinz kanadai ügynöksége felkért többtucat embert, rajzoljanak ketchupot. Sokan a jellegzetes Heinz palackot rajzolták, legtöbben még a márka logóját is rárakták – ha nem is mindig jó helyesírással. Ezekből a rajzokból lett aztán az emlékezetes kampány…
Kapcsolódó cikkeink
Tengerparti bár, fenntarthatóság, promóció – A nap képe
Egy vödör szemét a tengerpartról egy meleg ital ellenében: bizonyára…
Tovább olvasom >Személyzeti bejárat – A nap képe
Szellemes és nehezen felejthető éttermi megoldás, de hogy az angolul…
Tovább olvasom >Nyomok egy abúzált vendéglátóhelyi mosdóban – A nap képe
Vendégek örökítették meg egy tengerentúli krimó mosdójában a kreatív ötletet:…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Fenntartható vendéglátás Magyarországon: a 2024-es év úttörői
Magyarországon a fenntarthatóság napjaink egyik legfontosabb kihívása, különösen az éttermi…
Tovább olvasom >Trendekbe fagylalva
Ami hosszú időn keresztül csak egy jeges nyalánkság volt, abból a…
Tovább olvasom >