Könnyű a nagyoknak! – A nap képe
Boldog az a márka, amelyik ennyire biztosra mehet egy hasonló projekt szervezésekor: a Heinz kanadai ügynöksége felkért többtucat embert, rajzoljanak ketchupot. Sokan a jellegzetes Heinz palackot rajzolták, legtöbben még a márka logóját is rárakták – ha nem is mindig jó helyesírással. Ezekből a rajzokból lett aztán az emlékezetes kampány…
Kapcsolódó cikkeink
Ha sárga a mosogatószivacsod… – A nap képe
…akkor ajánlunk egy tárolóeszközt hozzá: egészen biztos mindig vidám lesz…
Tovább olvasom >Prémium szolgáltatás a próbafülkében – A nap képe
Kipróbálhatod, hogy néz ki a választott holmi különböző fényviszonyok között.
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Július végén megkezdődik a Körszálló újjáépítése
Július végén elindul a budai városkép egyik meghatározó épülete, a…
Tovább olvasom >Ha sárga a mosogatószivacsod… – A nap képe
…akkor ajánlunk egy tárolóeszközt hozzá: egészen biztos mindig vidám lesz…
Tovább olvasom >