Könnyű a nagyoknak! – A nap képe
Boldog az a márka, amelyik ennyire biztosra mehet egy hasonló projekt szervezésekor: a Heinz kanadai ügynöksége felkért többtucat embert, rajzoljanak ketchupot. Sokan a jellegzetes Heinz palackot rajzolták, legtöbben még a márka logóját is rárakták – ha nem is mindig jó helyesírással. Ezekből a rajzokból lett aztán az emlékezetes kampány…
Kapcsolódó cikkeink
Télszimulátor – A nap képe
Egy miamii sportboltban telet szimulálna neked, hogy teszteld a téli…
Tovább olvasom >Ugatják a marketinget – A nap képe
Angolszász országok Petco áruházaiban mőködnek a Canidae Kibble Refill Station…
Tovább olvasom >Hollywood-inspirálta étteremnevek – A nap képe
Krakkó, Stuttgart, London meg az egész világ – mindenhol hatnak…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: júniusban 44 milliárd forintot költöttek SZÉP-kártya birtokosok
A SZÉP-kártya, a 2024-es rekordévet követően, idén is a belföldi…
Tovább olvasom >GVH: megtévesztheti a magyar felhasználókat az Airbnb
Nem megfelelően tájékoztatja és ezzel megtévesztheti a magyar felhasználókat az…
Tovább olvasom >Javuló konjunktúra a turizmusban
A TKI index 2025. júliusban -1 ponton állt (-100 és…
Tovább olvasom >