Könnyebb üvegpalackokat dobott piacra az Ardagh csoport
Az Ardagh csoport a Dassault Systémes-mel és az EXXERGY-vel állt össze egy kísérleti projekt erejéig. A cél az üvegpalackok erejének növelése és súlyának csökkentése.

Erősebbek, könnyebbek, környezetbarátabbak
2022 januárjában a három cég megkezdi virtuális iker-próbaidőszakát a Diageo Johnnie Walker üvegével: kutatni és fejleszteni fognak egy bevonatot, amely könnyebbé teszi az üvegeket anélkül, hogy erejét és formáját meg kellene változtani.
A virtuális iker egy termék vagy folyamat valós idejű digitális megjelenítése, amellyel modellezni lehet a végeredményt, mielőtt a fizikai innováció megkezdődne.
A könnyűsúlyú üvegpalack 100%-ban újrahasznosítható lesz, és a sikeres virtuális próbát követően jövő nyáron már fizikai szinten lehet végezni a tesztelést.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A borászok terheinek növekedésétől tartanak a hegyközségek az új hulladékgazdálkodási szabályok miatt
Jelentősen növeli a szőlő- és borágazat gazdasági és adminisztratív terheit…
Tovább olvasom >A borászok terheinek növekedésétől tartanak a hegyközségek az új hulladékgazdálkodási szabályok miatt
Jelentősen növeli a szőlő- és borágazat gazdasági és adminisztratív terheit…
Tovább olvasom >Több mint fél milliárd forintos befektetés a Coca-Cola HBC Magyarországnál
Mintegy kétmillió eurót, azaz több mint fél milliárd forintot költött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >