Könnyebb üvegpalackokat dobott piacra az Ardagh csoport
Az Ardagh csoport a Dassault Systémes-mel és az EXXERGY-vel állt össze egy kísérleti projekt erejéig. A cél az üvegpalackok erejének növelése és súlyának csökkentése.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2020/09/uveg-300x211.jpg)
Erősebbek, könnyebbek, környezetbarátabbak
2022 januárjában a három cég megkezdi virtuális iker-próbaidőszakát a Diageo Johnnie Walker üvegével: kutatni és fejleszteni fognak egy bevonatot, amely könnyebbé teszi az üvegeket anélkül, hogy erejét és formáját meg kellene változtani.
A virtuális iker egy termék vagy folyamat valós idejű digitális megjelenítése, amellyel modellezni lehet a végeredményt, mielőtt a fizikai innováció megkezdődne.
A könnyűsúlyú üvegpalack 100%-ban újrahasznosítható lesz, és a sikeres virtuális próbát követően jövő nyáron már fizikai szinten lehet végezni a tesztelést.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A borászok terheinek növekedésétől tartanak a hegyközségek az új hulladékgazdálkodási szabályok miatt
Jelentősen növeli a szőlő- és borágazat gazdasági és adminisztratív terheit…
Tovább olvasom >A borászok terheinek növekedésétől tartanak a hegyközségek az új hulladékgazdálkodási szabályok miatt
Jelentősen növeli a szőlő- és borágazat gazdasági és adminisztratív terheit…
Tovább olvasom >Több mint fél milliárd forintos befektetés a Coca-Cola HBC Magyarországnál
Mintegy kétmillió eurót, azaz több mint fél milliárd forintot költött…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >