Könnyebb üvegpalackokat dobott piacra az Ardagh csoport
Az Ardagh csoport a Dassault Systémes-mel és az EXXERGY-vel állt össze egy kísérleti projekt erejéig. A cél az üvegpalackok erejének növelése és súlyának csökkentése.

Erősebbek, könnyebbek, környezetbarátabbak
2022 januárjában a három cég megkezdi virtuális iker-próbaidőszakát a Diageo Johnnie Walker üvegével: kutatni és fejleszteni fognak egy bevonatot, amely könnyebbé teszi az üvegeket anélkül, hogy erejét és formáját meg kellene változtani.
A virtuális iker egy termék vagy folyamat valós idejű digitális megjelenítése, amellyel modellezni lehet a végeredményt, mielőtt a fizikai innováció megkezdődne.
A könnyűsúlyú üvegpalack 100%-ban újrahasznosítható lesz, és a sikeres virtuális próbát követően jövő nyáron már fizikai szinten lehet végezni a tesztelést.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A borászok terheinek növekedésétől tartanak a hegyközségek az új hulladékgazdálkodási szabályok miatt
Jelentősen növeli a szőlő- és borágazat gazdasági és adminisztratív terheit…
Tovább olvasom >A borászok terheinek növekedésétől tartanak a hegyközségek az új hulladékgazdálkodási szabályok miatt
Jelentősen növeli a szőlő- és borágazat gazdasági és adminisztratív terheit…
Tovább olvasom >Több mint fél milliárd forintos befektetés a Coca-Cola HBC Magyarországnál
Mintegy kétmillió eurót, azaz több mint fél milliárd forintot költött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkenő születésszám, növekvő kihívások
A demográfiai trendek és a fogyasztói szokások alakulása egyaránt formálja…
Tovább olvasom >FELIX DELI MOMENTS folyékony jutalomfalat
A FELIX jutalomfalat-választéka egy új termékcsaláddal bővül. A FELIX Deli…
Tovább olvasom >Az élelmiszerbiztonságra is kihathat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >