Könnyebb üvegpalackokat dobott piacra az Ardagh csoport
Az Ardagh csoport a Dassault Systémes-mel és az EXXERGY-vel állt össze egy kísérleti projekt erejéig. A cél az üvegpalackok erejének növelése és súlyának csökkentése.

Erősebbek, könnyebbek, környezetbarátabbak
2022 januárjában a három cég megkezdi virtuális iker-próbaidőszakát a Diageo Johnnie Walker üvegével: kutatni és fejleszteni fognak egy bevonatot, amely könnyebbé teszi az üvegeket anélkül, hogy erejét és formáját meg kellene változtani.
A virtuális iker egy termék vagy folyamat valós idejű digitális megjelenítése, amellyel modellezni lehet a végeredményt, mielőtt a fizikai innováció megkezdődne.
A könnyűsúlyú üvegpalack 100%-ban újrahasznosítható lesz, és a sikeres virtuális próbát követően jövő nyáron már fizikai szinten lehet végezni a tesztelést.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A borászok terheinek növekedésétől tartanak a hegyközségek az új hulladékgazdálkodási szabályok miatt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A borászok terheinek növekedésétől tartanak a hegyközségek az új hulladékgazdálkodási szabályok miatt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Több mint fél milliárd forintos befektetés a Coca-Cola HBC Magyarországnál
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja: Rubint Réka: „Engem egyetlen dolog fáraszt: a pihenés…”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >TOP 50 marketing- és TOP 50 PR-vezető: új csillagok és visszatérő húzónevek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Árrésstop borzolja a kedélyeket a drogériapiacon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >