Könnyebb üvegpalackokat dobott piacra az Ardagh csoport
Az Ardagh csoport a Dassault Systémes-mel és az EXXERGY-vel állt össze egy kísérleti projekt erejéig. A cél az üvegpalackok erejének növelése és súlyának csökkentése.
2022 januárjában a három cég megkezdi virtuális iker-próbaidőszakát a Diageo Johnnie Walker üvegével: kutatni és fejleszteni fognak egy bevonatot, amely könnyebbé teszi az üvegeket anélkül, hogy erejét és formáját meg kellene változtani.
A virtuális iker egy termék vagy folyamat valós idejű digitális megjelenítése, amellyel modellezni lehet a végeredményt, mielőtt a fizikai innováció megkezdődne.
A könnyűsúlyú üvegpalack 100%-ban újrahasznosítható lesz, és a sikeres virtuális próbát követően jövő nyáron már fizikai szinten lehet végezni a tesztelést.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A borászok terheinek növekedésétől tartanak a hegyközségek az új hulladékgazdálkodási szabályok miatt
Jelentősen növeli a szőlő- és borágazat gazdasági és adminisztratív terheit…
Tovább olvasom >A borászok terheinek növekedésétől tartanak a hegyközségek az új hulladékgazdálkodási szabályok miatt
Jelentősen növeli a szőlő- és borágazat gazdasági és adminisztratív terheit…
Tovább olvasom >Több mint fél milliárd forintos befektetés a Coca-Cola HBC Magyarországnál
Mintegy kétmillió eurót, azaz több mint fél milliárd forintot költött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >