Konferencia a sikeres értékesítésért
„Trade marketing, mint a vállalati növekedés egyik motorja?” címmel konferenciát rendez a Trade Marketing Klub február 22-én a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara konferenciatermében.
A február végi rendezvényen neves vállalati szakemberek számolnak be arról, hogy az ő cégüknél a trade marketing projektek hogyan járulnak hozzá a növekedéshez. A résztvevők képet kaphatnak a kereskedelem aktuális helyzetéről és annak trade marketing vonatkozásairól. Mint a Trade Marketing klub korábbi, jó hangulatú konferenciáin, most is lehetőség nyílik kötetlen szakmai beszélgetésekre.
A Trade Marketing Klubról és a rendezvényről további részleteket olvashatnak a www.trade-marketing.hu weboldalon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökken a kereskedelem jövedelmezősége – érdemi forrásokat nyit meg a kormány
Május 28-án tartották a Laurel Számítástechnikai Kft. sorrendben 12. Retail…
Tovább olvasom >5500 szépségrajongóval telt meg az MVM Dome
Minden korábbinál nagyobb érdeklődés mellett zajlott le május 23–24. között…
Tovább olvasom >Sikerrel zárult a III. REL Szervezők Napja
Magyarország élen jár a rövid ellátási láncok támogatásában – hangzott…
Tovább olvasom >