Konferencia a sikeres értékesítésért
„Trade marketing, mint a vállalati növekedés egyik motorja?” címmel konferenciát rendez a Trade Marketing Klub február 22-én a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara konferenciatermében.
A február végi rendezvényen neves vállalati szakemberek számolnak be arról, hogy az ő cégüknél a trade marketing projektek hogyan járulnak hozzá a növekedéshez. A résztvevők képet kaphatnak a kereskedelem aktuális helyzetéről és annak trade marketing vonatkozásairól. Mint a Trade Marketing klub korábbi, jó hangulatú konferenciáin, most is lehetőség nyílik kötetlen szakmai beszélgetésekre.
A Trade Marketing Klubról és a rendezvényről további részleteket olvashatnak a www.trade-marketing.hu weboldalon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Online is elérhetők a Beauty Expo előadásai
A május 23–24-én megrendezett 4. Rossmann x Krémmánia Beauty Expo…
Tovább olvasom >Könnyek a vízben segélykoncert szeptemberben, a jótékonysági akció folytatódik
A nagy hőségre való tekintettel az ősz elejére halasztották a…
Tovább olvasom >Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >