Koncentrálódik a bolti eladás
Idén az első négy hónap során a feldolgozott hús forgalma az élelmiszer-kiskereskedelemben meghaladta a 79 milliárd forintot. A növekedés mértéke 2 százalék, tavaly január–áprilishoz képest, a Nielsen Kiskereskedelmi Indexe szerint.
Ebből a piacból szalámira 12, szárazkolbászra 10 százalék jutott legutóbb január–áprilisban. Stabil a főzőkolbász 4 százalékos piaci részesedése.
Ami a trendeket illeti: a szalámi bolti eladása értékben 8 százalékkal emelkedett, és 10 milliárd forinthoz közelít négyhónapos összehasonlításban.
Szárazkolbásznál a mínusz 5 százalék következtében a január–áprilisi bevétel kevesebb mint 8 milliárd forint.
Főzőkolbásznál 3 milliárd forint felett mozog a négyhónapos piac, és legutóbb 7 százalékkal bővült.
Mennyiséget tekintve szaláminál plusz 21, szárazkolbásznál pedig plusz 2 százalékot regisztráltunk, egyik négyhónapos időszakról a másikra.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >