Komolyan és viccesen
Hiába barátkozik meg lassan a vendéglátás világa a ténnyel, hogy az egyre inkább éjszakai életet élő fiatalok „buli” utáni éhsége megteremtette az éjszakai/hajnali étkezési időszak fogalmát, az igényt jobbára még csak a gyorséttermek tudják kielégíteni. Angliában ezt a tényt komoly gondként kezelik a pubok világában. A brit sörözőknek alig pár éve van lehetőségük késő éjszakáig nyitva tartani, de még az elvitelre vagy utcai fogyasztásra készített éjszakai menüsoraik ellenére is a fiatal felnőttek háromnegyede a gyorséttermeket veszi igénybe ilyenkor. Így hát kapóra jött a hagyományos vendéglátás művelőinek egy környezetvédő szervezet, a Keep Britain Tidy (műfordítva: Tartsd tisztán hazádat) kampánya. Ennek része lett a közelmúltban a Dirty Pig (Mocskos disznó) kampány, amelynek célja a 18–26 éves korosztály szembeállítása saját utcai szemetelési szokásaival, amelyet jórészt a gyorsétkezés generál.
Az ellenreklám eszközei nemcsak szemléltető plakátokból és hirdetésekből állnak, de a www.dirtypig.org honlap lehetőséget ad arra – a kissé tán gyermekded poénra – is, hogy bárki malacorral figurázhassa ki a környezetében szemetelő barátait, kollégáit.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Strandbüféket, fesztiválokat és fagyizókat vizsgált a fogyasztóvédelmi hatóság
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Netrisk: az utasbiztosítások átlagdíja 1,5 százalékkal nőtt a nyári szezonban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Elindult az „Év Szállodája 2025” pályázat – a legjobbak versenye a magyar turizmusban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >