Komoly versenytársat kapott az e-commerce terén az eMAG és az Alza
A Pepita Group Zrt. kiváló eredményeket ért el az év első negyedévében, ami tükröződik a cég friss közleményében.
A belföldi piacon a bruttó forgalom 30 százalékos emelkedést mutat, míg a nemzetközi forgalom még impozánsabb, 44 százalékos növekedést ért el az előző év azonos időszakához képest. Ez a siker különösen jelentős, tekintve, hogy a vállalat külföldön értékesített termékeinek száma 80 százalékkal nőtt – szúrta ki a Pénzcentrum.
A Pepita.hu kezdetben kizárólag baba-mama termékekkel foglalkozott, azonban a vállalat az idők során jelentősen bővítette kínálatát. A termékpaletta mára már szerszámokat és műszaki cikkeket is magában foglal, ezzel szélesítve vásárlói körét és növelve piaci részesedését. A cég által elért növekedés nem csak a belföldi, hanem a nemzetközi piacon is érzékelhető, ami tovább erősíti a Pepita Group Zrt. piaci pozícióját.
Kapcsolódó cikkeink
Itthon egy robotporszívó, Lengyelországban a legújabb csúcs iPhone vezeti a Black Friday toplistát
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >NGM: biztonságos és tudatos vásárlás a Black Friday ideje alatt, erre érdemes figyelnie a vásárlóknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új fizetési rendszerrel és vevővédelemmel teszi biztonságosabbá a vásárlást a Jófogás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Eredményes volt az aszály elleni védekezés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Agrárközgazdasági Intézet: a baromfihús exportja nőtt, a sertéshúsé csökkent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: Az élelmiszeripar értékesítési árai 5,4 százalékkal növekedtek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

