Komoly versenytársat kapott az e-commerce terén az eMAG és az Alza
A Pepita Group Zrt. kiváló eredményeket ért el az év első negyedévében, ami tükröződik a cég friss közleményében.
A belföldi piacon a bruttó forgalom 30 százalékos emelkedést mutat, míg a nemzetközi forgalom még impozánsabb, 44 százalékos növekedést ért el az előző év azonos időszakához képest. Ez a siker különösen jelentős, tekintve, hogy a vállalat külföldön értékesített termékeinek száma 80 százalékkal nőtt – szúrta ki a Pénzcentrum.
A Pepita.hu kezdetben kizárólag baba-mama termékekkel foglalkozott, azonban a vállalat az idők során jelentősen bővítette kínálatát. A termékpaletta mára már szerszámokat és műszaki cikkeket is magában foglal, ezzel szélesítve vásárlói körét és növelve piaci részesedését. A cég által elért növekedés nem csak a belföldi, hanem a nemzetközi piacon is érzékelhető, ami tovább erősíti a Pepita Group Zrt. piaci pozícióját.
Kapcsolódó cikkeink
Hogyan lehet felvenni a harcot az olcsó külföldi online kereskedőkkel?
A hazai e-kereskedelemnek hihetetlen lökést adott a COVID, hiszen a…
Tovább olvasom >Bírságot vetnének ki a sikertelen csomagkézbesítésekre
A Manhattan Associates vezetője, Pieter Van den Broecke azt javasolja,…
Tovább olvasom >Magyar e-kereskedelem: ezért szorultak vissza a magyar tulajdonú szereplők
Bekövetkezett az, amire évek óta lehetett számítani: a gyorsan fejlődő…
Tovább olvasom >További cikkeink
15 ezren a Népligetben: a női futás örömünnepe volt a 30. ALDI Női Futógála
Az utóbbi évek legnagyobb női futóeseményét, a nők, a mozgás…
Tovább olvasom >A száj- és körömfájás járványnak lassan vége, de a gazdasági hatásaira megoldást kell találni
Idén márciusban ütötte fel fejét hazánkban a párosujjú patásokat érintő…
Tovább olvasom >Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >