Komoly versenytársat kapott az e-commerce terén az eMAG és az Alza
A Pepita Group Zrt. kiváló eredményeket ért el az év első negyedévében, ami tükröződik a cég friss közleményében.
A belföldi piacon a bruttó forgalom 30 százalékos emelkedést mutat, míg a nemzetközi forgalom még impozánsabb, 44 százalékos növekedést ért el az előző év azonos időszakához képest. Ez a siker különösen jelentős, tekintve, hogy a vállalat külföldön értékesített termékeinek száma 80 százalékkal nőtt – szúrta ki a Pénzcentrum.
A Pepita.hu kezdetben kizárólag baba-mama termékekkel foglalkozott, azonban a vállalat az idők során jelentősen bővítette kínálatát. A termékpaletta mára már szerszámokat és műszaki cikkeket is magában foglal, ezzel szélesítve vásárlói körét és növelve piaci részesedését. A cég által elért növekedés nem csak a belföldi, hanem a nemzetközi piacon is érzékelhető, ami tovább erősíti a Pepita Group Zrt. piaci pozícióját.
Kapcsolódó cikkeink
Saját boltot és webshopot kaptak a szentesi termelők
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Már a fiatalabb vásárlóknak is fontos az időablakos kiszállítás – a 30 felettiek esetén ez szinte alapelvárás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: a kiskereskedelem terhei fékezik a fogyasztói bizalom helyreállását
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: Júliusban is nőtt a kiskereskedelmi forgalom, bár havi szinten visszalépés látszik
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az NGM elégedett a kiskereskedelmi forgalom bővülésével
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >