Komoly fejlesztés a Starbucksnál
A Starbucks bevételei az év utolsó negyedévében nem nőttek annyival, mint elemzők jósolták, ugyanis a cég jelentős erőforrásokat használt szolgáltatási színvonalának emelésére. Szeptemberben bevezették az Egyesült Államokban a mobiltelefonon történő rendelés lehetőségét, melyet a következő hónapban Kanadára is kiterjesztettek. Kiépítettek egy rendszert, mely lehetővé teszi, hogy vásárolóik mobiltelefonjaikkal is fizethessenek, ez a fizetési mód ma már a tranzakcióik 21 százalékát teszi ki. Az alkalmazottaikra is több pénzt költöttek, a fizetések emelése mellett főiskolai tandíjtámogatást is nyújtottak.
Kapcsolódó cikkeink
Robusztus változás a kávéknál
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Élelmiszeripari beruházási boom jöhet: közel 200 milliárd forint támogatásról döntöttek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával segíti baristáit a Starbucks
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A K&H lett az év zöld nagyvállalata
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Júliusban 2,5 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom Csehországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mikroműanyag-szűrővel érkeznek az LG új mosógépei
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >