Komoly fejlesztés a Starbucksnál
A Starbucks bevételei az év utolsó negyedévében nem nőttek annyival, mint elemzők jósolták, ugyanis a cég jelentős erőforrásokat használt szolgáltatási színvonalának emelésére. Szeptemberben bevezették az Egyesült Államokban a mobiltelefonon történő rendelés lehetőségét, melyet a következő hónapban Kanadára is kiterjesztettek. Kiépítettek egy rendszert, mely lehetővé teszi, hogy vásárolóik mobiltelefonjaikkal is fizethessenek, ez a fizetési mód ma már a tranzakcióik 21 százalékát teszi ki. Az alkalmazottaikra is több pénzt költöttek, a fizetések emelése mellett főiskolai tandíjtámogatást is nyújtottak.
Kapcsolódó cikkeink
A Starbucks az egész európai régióra kiterjedően újratervezi ikonikus fehér elviteles poharát
A Starbucks ikonikus elviteles fehér forróitalos poharának eddigi legizgalmasabb változatát…
Tovább olvasom >3D-nyomtatott Starbucks nyílik Texasban
Futurisztikus mérföldkőhöz érkezett a vendéglátóipar: a Starbucks olyan kávézót nyit…
Tovább olvasom >Új energiaitalokkal bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A világ legnagyobb kávézólánca, a Starbucks új energiaital-termékcsaláddal erősít az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >