Komoly fejlesztés a Starbucksnál
A Starbucks bevételei az év utolsó negyedévében nem nőttek annyival, mint elemzők jósolták, ugyanis a cég jelentős erőforrásokat használt szolgáltatási színvonalának emelésére. Szeptemberben bevezették az Egyesült Államokban a mobiltelefonon történő rendelés lehetőségét, melyet a következő hónapban Kanadára is kiterjesztettek. Kiépítettek egy rendszert, mely lehetővé teszi, hogy vásárolóik mobiltelefonjaikkal is fizethessenek, ez a fizetési mód ma már a tranzakcióik 21 százalékát teszi ki. Az alkalmazottaikra is több pénzt költöttek, a fizetések emelése mellett főiskolai tandíjtámogatást is nyújtottak.
Kapcsolódó cikkeink
A Starbucks az egész európai régióra kiterjedően újratervezi ikonikus fehér elviteles poharát
A Starbucks ikonikus elviteles fehér forróitalos poharának eddigi legizgalmasabb változatát…
Tovább olvasom >3D-nyomtatott Starbucks nyílik Texasban
Futurisztikus mérföldkőhöz érkezett a vendéglátóipar: a Starbucks olyan kávézót nyit…
Tovább olvasom >Új energiaitalokkal bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A világ legnagyobb kávézólánca, a Starbucks új energiaital-termékcsaláddal erősít az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >A Bacardi új fejezetet nyit a MARTINI® történetében
A családi tulajdonban lévő szeszesitalgyártó vállalat, a Bacardi, saját portfóliója…
Tovább olvasom >Füstölt, szeletelt baconszalonnát és libamájast hívott vissza a forgalomból az Auchan
Mikrobiológiai szennyeződés és nem jelölt allergén miatt füstölt, szeletelt baconszalonnát…
Tovább olvasom >