Komoly fejlesztés a Starbucksnál
A Starbucks bevételei az év utolsó negyedévében nem nőttek annyival, mint elemzők jósolták, ugyanis a cég jelentős erőforrásokat használt szolgáltatási színvonalának emelésére. Szeptemberben bevezették az Egyesült Államokban a mobiltelefonon történő rendelés lehetőségét, melyet a következő hónapban Kanadára is kiterjesztettek. Kiépítettek egy rendszert, mely lehetővé teszi, hogy vásárolóik mobiltelefonjaikkal is fizethessenek, ez a fizetési mód ma már a tranzakcióik 21 százalékát teszi ki. Az alkalmazottaikra is több pénzt költöttek, a fizetések emelése mellett főiskolai tandíjtámogatást is nyújtottak.
Kapcsolódó cikkeink
Csaknem 100 milliárd forintból fejlődhet tovább az élelmiszeripar
Megszülettek az első támogatói döntések a komplex élelmiszeripari fejlesztések kapcsán,…
Tovább olvasom >Csaknem 100 milliárd forintból fejlődhet tovább az élelmiszeripar
Megszülettek az első támogatói döntések a komplex élelmiszeripari fejlesztések kapcsán,…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával segíti baristáit a Starbucks
35 amerikai üzletében kezdte tesztelni a Starbucks új generatív mesterségesintelligencia-eszközét,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Helyi gyártókkal lépne az uniós piacra a Temu
Egyre nagyobb hullámokat vet a Temu térnyerése Európában – most…
Tovább olvasom >A Lidl a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítványt támogatja
A Lidl Magyarország immár hat éve segíti a Heim Pál…
Tovább olvasom >A szobai ventilátor, a parfüm és a terhességi teszt is jól fogy a Wolton, a rendelések negyede már nem melegételekre érkezik
Egyre tudatosabbak a magyar vásárlók, ha online vásárlásról van szó:…
Tovább olvasom >