Komoly akciók jönnek hétfőtől a Lidl-nál, 7 napon át
A Lidl folyamatosan arra törekszik, hogy megkönnyítse vásárlói életét. Most ismételten meghirdették a vevőknek szóló extra kedvezményeket, amelyek egy egész heten keresztül élvezhetők.

Hétfőn indul az akció
Nemrég bejelentették, hogy 20 százalékkal csökkentik a húskészítmények, például a szalámi, sonka, virsli és kolbász árát. Ezt megelőzően pedig a karácsonyi szezonban ismert slágertermékeiket, például a játékkonyhát, kivételes áron kínálták, ellentétben azzal az általános vélekedéssel, hogy a karácsonyi ajándékok idén drágábbak lesznek. Most pedig egy újabb örömhírt osztottak meg: november 27-étől, hétfőtől kezdődően 7 napig tartó extra kedvezményeket vezetnek be.
A 48. heti akciós újság szombaton kerül elérhetővé a Lidl oldalán és a Lidl Plus applikációban. Ebben a hirdették meg a 65 év felettieknek szóló extra kedvezményeket, amelyek értelmében 10 százalék kedvezményt kapnak minden friss gyümölcsből és zöldségből, valamint 20 százalékos árengedményt a Hazánk Kincsei száraztészta kínálatára.
Ez azt jelenti, hogy a 65 év felettiek egy teljes héten keresztül kedvezményesen vásárolhatnak tésztát, gyümölcsöt és zöldséget. Fontos azonban tudni, hogy mennyiségi korlátozás vonatkozik ezekre a termékekre, hiszen minden egyes termékből maximum 5 csomagot, darabot vagy kilogrammot vásárolhatnak egyszerre. Emellett a kedvezmények nem vonhatók össze más akciókkal, és önkiszolgáló kasszáknál nem érvényesíthetők.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Megvásárolja a Schwarz Csoport a hipermarketeket üzemeltető romániai La Cocoșt
Egy olyan piacon, amelyet a hipermarketek zsugorodása és a diszkontok…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így ebédel a magyar – továbbra is húsfogyasztó nemzet vagyunk
Egy friss hazai kutatás feltárta, hogyan (nem) változott a magyar…
Tovább olvasom >Zsugorinfláció: adatbázis indul a kisebb kiszerelésekről
A fogyasztók könnyen hozzáférhető, megbízható és folyamatosan frissülő forrásból tájékozódhatnak…
Tovább olvasom >Támad a Temu: az online diszkontóriás betörne az európai élelmiszerpiacra is
A kínai Temu online piactér az olcsó elektronikai és ruházati…
Tovább olvasom >