Kométa: 55 tonnával kevesebb só egy év alatt
A tavaly 42 milliárd forint forgalmat generáló Kométánál egy éve indult az a program, amely során az igazi ízélmény megtartása mellett a kék címkével jelölt termékei sótartalmát 25 százalékkal csökkentette. Jelenleg a teljes termékpaletta közel 70 százaléka sócsökkentett, de folyamatosan kerülnek be új termékek a programba. A Kométa a program bejelentése óta eltelt 12 hónapban 55 tonna sóval kevesebbet használt.
Az olasz családi tulajdonban álló cég továbbra is törekszik arra, hogy a sócsökkentési programját további termékekre is kiterjessze.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2019/06/Giacomo_Petranzini.jpg)
Giacomo Petranzini
ügyvezető igazgató
Kométa
– Folyamatosan fejlesztünk, termékeink évek óta hozzáadott glutamát-, szója- és gluténmentesek, továbbá a termék típusától függően laktóz- és tejfehérjementesek. A csökkentett sótartalmú termékek gyártásával kapcsolatban is egyfajta felelősséget érzünk, hogy mennyire tudunk hozzájárulni a magyar családok tartalmas és kiegyensúlyozott étkezéséhez – mondta el Giacomo Pedranzini, a cég ügyvezető igazgatója. //
Kapcsolódó cikkeink
Új kereskedelmi vezérigazgató és marketing csapat a KOMETÁ-nál
Fabio Valle tölti be 2024 elejétől a KOMETA kereskedelmi vezérigazgatói pozícióját.…
Tovább olvasom >HonestFood – hatékonyabb, fenntarthatóbb, igazságosabb rendszer
Az HonestFood koncepció a fenntarthatóságot, az egészséges élelmiszer-termelést, valamint az…
Tovább olvasom >Hamarosan javulhat a magyar fogyasztók vásárlóereje
Giacomo Pedranzini, a Kométa ügyvezető igazgatója szerint az alacsonyabb infláció…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trendforduló a fiatalok körében: másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
Beérni látszanak a felelős alkoholfogyasztás érdekében tett erőfeszítések: a HEINEKEN…
Tovább olvasom >Az IKEA új Mobil Átvételi Pontjai közelebb hozzák az otthon kényelmét
Újabb lépést tett az IKEA annak érdekében, hogy a vásárlók…
Tovább olvasom >A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >