Kölyökigazgatóság a Tescóban
Gyerekek segítségét kérte a Tesco az idei karácsonyi kínálat akciós játékainak kiválasztásához. A Kölyökigazgatóság pénteki ülésén kipróbálta az áruházlánc ünnepi játékkészletének javát, majd szavazással döntött a legnépszerűbb játékokról, amelyeket a Tesco üzleteiben akciós áron, külön jelöléssel lehet majd megtalálni.
A Tesco idén azzal szeretne kedveskedni a gyerekeknek, hogy karácsonyi kínálatát igazán az ő igényeik és választásuk szerint alakítja. Ahhoz, hogy ez valóban így legyen, a vállalat felállított egy Kölyökigazgatóságot, amelynek tagjai szeptember 30-án üléseztek először, a Tesco budaörsi irodájának igazgatósági tárgyalójában. A gyerekek egy kellemes uzsonna mellett először kipróbálták a termékeket, majd szavazótáblák segítségével eldöntötték, melyek azok a játékok, amelyeket szívesen látnának a karácsonyfa alatt.
A Kölyökigazgatóság tagjai 4-9 év közötti komoly szakemberek, akik nagyon komolyan vették a feladatukat, alapos próba és mérlegelés után adták le szavazataikat a jobban, ill. kevésbé tetsző játékokra.
A gyerekek között voltak ismert tévés személyiségek gyermekei, így például Gombos Edina kislánya, Demcsák Zsuzsa két gyermeke, Zsidró Tamás fiai, valamint Papp Gergő és Hajdú Péter csemetéje. Az igazgatóság többi tagja az Ökumenikus Segélyszervezet ajánlásával került be a rangos testületbe, és örömmel állíthatjuk, hogy mindegyikük szakértőnek bizonyult a maga területén. A tanács hölgytagjai inkább a babákat és tartozékaikat részesítették előnyben, míg az urakat a férfiasabb, autókhoz kapcsolódó játékok kötötték le.
„A Tesco vállalja, hogy a Kölyökigazgatóság döntéséhez tartja magát, és a kiválasztott termékeket akciós kínálatába beépíti, és áruházaiban külön jelöléssel látja el, hogy a szülőknek segítséget nyújtson az ajándékok kiválasztásában” – mondta el Iglódi-Csató Judit, kommunikációs igazgató.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >Az Alibaba 50 milliárd eurót fektet mesterséges intelligenciába és felhőtechnológiába
Az Alibaba kínai technológiai óriáscég jelentős beruházást jelentett be a…
Tovább olvasom >