Kolumbusz tojása
Új és kreatív ötlettel álltak elő a hejszakacsok.hu szakmai weboldal készítői: internetes bemutatkozási lehetőséget nyújtanak a debreceniettermek.hu szájton – limitált számú helyi étteremnek.
Online kommunikációra a vendéglátás korábban csak saját honlapokat, majd Facebook-oldalakat használt, illetve gyűjtőportálokat, amelyek közül a kevés talpon maradt is csak töredékét nyújtja a világhálóban rejlő üzleti lehetőségeknek. A debreceniettermek.hu újdonsága (és erőssége) a kezelhető méret, no meg a vendéglátói és a fogyasztói igények megfelelő ismerete. Az üzemeltetők a város legjobb éttermeiben gondolkodtak, és húszban húzták meg a lehetséges partnerek számát. Láthatóan nem a profitszerzés a szájt fő célja, hiszen a szereplők „tagdíja” naponta egy menü ára.
A honlap nemcsak a sztenderd információkat tartalmazza a vendéglátóhelyekről; a lehetséges szinergiák kihasználásával sokkal többet nyújt az éttermeknek. Meghatározott rendszerben, egyenlően „osztva” kerülnek fel cikkek, interjúk, videók, különleges kontextusba helyezve ezzel a partnerüzletek „hagyományos” ajánlatait, és pozitív képzettársításokat ébresztve a gasztronómiai útmutatásért érkező, könnyen az oldalon ragadó látogatókban. Működtetői a portált két facebookos-oldallal is megerősítették. Az ilyen, elvben bárhol megvalósítható internetes felület az éttermek közötti regionális együttműködést is segíti, sőt közös marketing- és pr-akciók szervezésének is teret ad
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Meglepetés a nemzetközi szállodaláncok rangsorában: a nagy nevek alulteljesítettek
A nemzetközi szállodaláncok között végzett felmérésben meglepő eredmények születtek, amelyek…
Tovább olvasom >Borravaló vagy szervizdíj
Gyakran nagy bizonytalanság övezi a témát: a mára szinte mindenhol alkalmazott…
Tovább olvasom >Az NTAK-ból már látszik: 16%-kal nőtt az utazók száma az őszi szünetben
Kiemelkedő utazási kedvet hozott hazánkban az október 26. és november…
Tovább olvasom >