Kolumbusz tojása
Új és kreatív ötlettel álltak elő a hejszakacsok.hu szakmai weboldal készítői: internetes bemutatkozási lehetőséget nyújtanak a debreceniettermek.hu szájton – limitált számú helyi étteremnek.
Online kommunikációra a vendéglátás korábban csak saját honlapokat, majd Facebook-oldalakat használt, illetve gyűjtőportálokat, amelyek közül a kevés talpon maradt is csak töredékét nyújtja a világhálóban rejlő üzleti lehetőségeknek. A debreceniettermek.hu újdonsága (és erőssége) a kezelhető méret, no meg a vendéglátói és a fogyasztói igények megfelelő ismerete. Az üzemeltetők a város legjobb éttermeiben gondolkodtak, és húszban húzták meg a lehetséges partnerek számát. Láthatóan nem a profitszerzés a szájt fő célja, hiszen a szereplők „tagdíja” naponta egy menü ára.
A honlap nemcsak a sztenderd információkat tartalmazza a vendéglátóhelyekről; a lehetséges szinergiák kihasználásával sokkal többet nyújt az éttermeknek. Meghatározott rendszerben, egyenlően „osztva” kerülnek fel cikkek, interjúk, videók, különleges kontextusba helyezve ezzel a partnerüzletek „hagyományos” ajánlatait, és pozitív képzettársításokat ébresztve a gasztronómiai útmutatásért érkező, könnyen az oldalon ragadó látogatókban. Működtetői a portált két facebookos-oldallal is megerősítették. Az ilyen, elvben bárhol megvalósítható internetes felület az éttermek közötti regionális együttműködést is segíti, sőt közös marketing- és pr-akciók szervezésének is teret ad
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Top 10-es listán a legjobb túrógombóc lelőhelyek
Van egy étel, ami generációkon átívelő kedvenc, egyszerre idézi a…
Tovább olvasom >Visit Hungary: már több mint 10 millió turista érkezett az országba
Idén július 23-án lépte túl a vendégek száma a 10…
Tovább olvasom >Durva áremelkedés jöhet: akár 1000 forinttal is drágulhat egy doboz cigaretta
Komoly drágulás fenyegeti a dohányosokat Magyarországon: az Európai Bizottság új…
Tovább olvasom >