Kollektív megjelenés a moszkvai Prodexpon az AMC segítségével
A február 11-15 között zajló rendezvényen húsz hazai vállalat mutatkozik be, négy cég egyéni, 16 pedig közösségi kiállítóként vesz részt az eseményen.Az FVM Agrármarketing Centrum
Kht. 2008-ban is szervez magyar megjelenést Moszkva
legjelentősebb élelmiszeripari seregszemléjén,
a PRODEXPO szakkiállításon. Oroszország
egyik legfontosabb élelmiszeripari rendezvényeként
az orosz Mezőgazdasági és Élelmiszeripari
Minisztérium, valamint Moszkva Város Önkormányzata
is támogatja az immár 15. alkalommal megrendezett
eseményt.
A 180 négyzetméteres
közös standon kínálja termékeit többek
között a Rauch Hungária, a BB, a Pápai Hús,
a Kaiser 2000, önállóan állít ki a
Tokaj Kereskedőház és a Törley is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >