Kollektív megjelenés a moszkvai Prodexpon az AMC segítségével
A február 11-15 között zajló rendezvényen húsz hazai vállalat mutatkozik be, négy cég egyéni, 16 pedig közösségi kiállítóként vesz részt az eseményen.Az FVM Agrármarketing Centrum
Kht. 2008-ban is szervez magyar megjelenést Moszkva
legjelentősebb élelmiszeripari seregszemléjén,
a PRODEXPO szakkiállításon. Oroszország
egyik legfontosabb élelmiszeripari rendezvényeként
az orosz Mezőgazdasági és Élelmiszeripari
Minisztérium, valamint Moszkva Város Önkormányzata
is támogatja az immár 15. alkalommal megrendezett
eseményt.
A 180 négyzetméteres
közös standon kínálja termékeit többek
között a Rauch Hungária, a BB, a Pápai Hús,
a Kaiser 2000, önállóan állít ki a
Tokaj Kereskedőház és a Törley is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >