„Kölcsönözz egy poharat” – így küzd a Starbucks az egyszer használatos műanyagok ellen
Kéthónapos próbaidőszakot indított a Starbucks Seattle-ben, amely során a fogyasztók újrahasználható poharakban kaphatják a kávét.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2020/01/starbucks-kevinjohnson-news-retail-globalcoffeealliance-300x200.jpg)
Kölcsönzős poharakkal védik a környezetet
A vásárlók 1 dollár depozitot fizetnek be azért, hogy „kikölcsönözzenek” egy újratölthető poharat, s ezzel harminc eldobható pohártól mentik meg a környezetet.
Miután kiürült a pohár, a fogyasztó visszaviheti a poharat a próbaidőszakban részt vevő öt Starbucks bolt bármelyikében található érintésmentes kioszkjába, vagy vissza is vitetheti a Ridwell futárszolgálattal az üres poharat.
Packaging Insigths
Kapcsolódó cikkeink
Tejitalok gyártásába invesztál a dán Arla
Az Arla Foods egy tőkeberuházással kívánja támogatni a Starbucks és…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >A környezet miatti aggodalom étrendjük megváltoztatására készteti a fogyasztókat
Az étkezési szokásaikat megváltoztató fogyasztók nagy része környezetvédelmi okokból tesz…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >