„Kölcsönözz egy poharat” – így küzd a Starbucks az egyszer használatos műanyagok ellen
Kéthónapos próbaidőszakot indított a Starbucks Seattle-ben, amely során a fogyasztók újrahasználható poharakban kaphatják a kávét.
A vásárlók 1 dollár depozitot fizetnek be azért, hogy „kikölcsönözzenek” egy újratölthető poharat, s ezzel harminc eldobható pohártól mentik meg a környezetet.
Miután kiürült a pohár, a fogyasztó visszaviheti a poharat a próbaidőszakban részt vevő öt Starbucks bolt bármelyikében található érintésmentes kioszkjába, vagy vissza is vitetheti a Ridwell futárszolgálattal az üres poharat.
Packaging Insigths
Kapcsolódó cikkeink
Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >2028-ig ezer kávézóra bővítené Starbucks hálózatát a Tata Indiában
A Tata Consumer Products (TCPL) jelentős bővítést tervez a Tata…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >