Kőkemény családtag az Avantgarde portfoliójában
A Carlsberg a teljes hazai digitális kommunikációját ellátó Avantgarde-ot bízta meg legújabb, Garage alkoholos limonádé márkájának népszerűsítésével.
A nemzetközi italmárka két éve adott megbízást az Avantgarde-nak, az akkor még hazánkban alacsony ismeretségű cider kategóriába tartozó Somersby népszerűsítésére. A cider az elmúlt két év alatt közel kilencszeres eladási növekedést produkált, ahol a Somersby magasan piacvezető pozíciót foglal el. A Somersby sikertörténete után a vállalat az újonnan bevezetett Garage Hard Lemonade márkájának kommunikációjával is az Avantgarde-ot bízta meg. A kőkemény limonádéként fémjelzett itallal immáron négy márka hazai népszerűsítését látja el az ügynökség.
„A Somersbyt, illetve a cider kategóriát gyakorlatilag teljesen az alapoktól kellett hazánkban felépíteni a rendelkezésre álló digitális eszközökkel és csatornákon. Két év alatt sikerült egy aktív, több mint százezer tagot számláló rajongótábort toboroznunk a márka digitális csatornáira. A Garage kőkemény limonádé is hasonló kihívásokat tartogat számunkra, hiszen egy új kategória, itthon még ismeretlen tagját szeretnénk meghonosítani hazánkban” – mondta el Juhász Lilla, az Avantgarde digitális tanácsadója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >