Kőkemény családtag az Avantgarde portfoliójában
A Carlsberg a teljes hazai digitális kommunikációját ellátó Avantgarde-ot bízta meg legújabb, Garage alkoholos limonádé márkájának népszerűsítésével.
A nemzetközi italmárka két éve adott megbízást az Avantgarde-nak, az akkor még hazánkban alacsony ismeretségű cider kategóriába tartozó Somersby népszerűsítésére. A cider az elmúlt két év alatt közel kilencszeres eladási növekedést produkált, ahol a Somersby magasan piacvezető pozíciót foglal el. A Somersby sikertörténete után a vállalat az újonnan bevezetett Garage Hard Lemonade márkájának kommunikációjával is az Avantgarde-ot bízta meg. A kőkemény limonádéként fémjelzett itallal immáron négy márka hazai népszerűsítését látja el az ügynökség.
„A Somersbyt, illetve a cider kategóriát gyakorlatilag teljesen az alapoktól kellett hazánkban felépíteni a rendelkezésre álló digitális eszközökkel és csatornákon. Két év alatt sikerült egy aktív, több mint százezer tagot számláló rajongótábort toboroznunk a márka digitális csatornáira. A Garage kőkemény limonádé is hasonló kihívásokat tartogat számunkra, hiszen egy új kategória, itthon még ismeretlen tagját szeretnénk meghonosítani hazánkban” – mondta el Juhász Lilla, az Avantgarde digitális tanácsadója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >