Kőkemény családtag az Avantgarde portfoliójában
A Carlsberg a teljes hazai digitális kommunikációját ellátó Avantgarde-ot bízta meg legújabb, Garage alkoholos limonádé márkájának népszerűsítésével.
A nemzetközi italmárka két éve adott megbízást az Avantgarde-nak, az akkor még hazánkban alacsony ismeretségű cider kategóriába tartozó Somersby népszerűsítésére. A cider az elmúlt két év alatt közel kilencszeres eladási növekedést produkált, ahol a Somersby magasan piacvezető pozíciót foglal el. A Somersby sikertörténete után a vállalat az újonnan bevezetett Garage Hard Lemonade márkájának kommunikációjával is az Avantgarde-ot bízta meg. A kőkemény limonádéként fémjelzett itallal immáron négy márka hazai népszerűsítését látja el az ügynökség.
„A Somersbyt, illetve a cider kategóriát gyakorlatilag teljesen az alapoktól kellett hazánkban felépíteni a rendelkezésre álló digitális eszközökkel és csatornákon. Két év alatt sikerült egy aktív, több mint százezer tagot számláló rajongótábort toboroznunk a márka digitális csatornáira. A Garage kőkemény limonádé is hasonló kihívásokat tartogat számunkra, hiszen egy új kategória, itthon még ismeretlen tagját szeretnénk meghonosítani hazánkban” – mondta el Juhász Lilla, az Avantgarde digitális tanácsadója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >