Kőkemény családtag az Avantgarde portfoliójában
A Carlsberg a teljes hazai digitális kommunikációját ellátó Avantgarde-ot bízta meg legújabb, Garage alkoholos limonádé márkájának népszerűsítésével.
A nemzetközi italmárka két éve adott megbízást az Avantgarde-nak, az akkor még hazánkban alacsony ismeretségű cider kategóriába tartozó Somersby népszerűsítésére. A cider az elmúlt két év alatt közel kilencszeres eladási növekedést produkált, ahol a Somersby magasan piacvezető pozíciót foglal el. A Somersby sikertörténete után a vállalat az újonnan bevezetett Garage Hard Lemonade márkájának kommunikációjával is az Avantgarde-ot bízta meg. A kőkemény limonádéként fémjelzett itallal immáron négy márka hazai népszerűsítését látja el az ügynökség.
„A Somersbyt, illetve a cider kategóriát gyakorlatilag teljesen az alapoktól kellett hazánkban felépíteni a rendelkezésre álló digitális eszközökkel és csatornákon. Két év alatt sikerült egy aktív, több mint százezer tagot számláló rajongótábort toboroznunk a márka digitális csatornáira. A Garage kőkemény limonádé is hasonló kihívásokat tartogat számunkra, hiszen egy új kategória, itthon még ismeretlen tagját szeretnénk meghonosítani hazánkban” – mondta el Juhász Lilla, az Avantgarde digitális tanácsadója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >