Koffeines változattal indítja a tavaszt a megújult Friss 0,0%
Jelentős újításokkal készül az idei szezonra a Friss 0,0% márka, valamint új taggal bővül a kínálat. A közkedvelt citrom, körte-alma, málna-áfonya, görögdinnye-eper és mangó-maracuja ízek mellett a termékcsalád legújabb tagja az alacsony kalóriatartalmú, természetes koffeint tartalmazó, gránátalma-meggy ízesítésű Friss 0.0%.
A Borsodi Sörgyár idén is gondoskodik róla, hogy egyik legnépszerűbb alkoholmentes márkája nevéhez híven frissüljön. Az egyik legjelentősebb változás, hogy innentől a termékcsalád neve egyszerűen „Friss 0,0%” lesz.
Az új név mellett a termék arculata megújul, és mostantól a Friss 0,0% logó kékre változik. Ugyanakkor a megszokott minőség és ízvilág változatlan marad.
„Közel 15 éve a hazai piacon elsők között vezettük be az ízesített sört a Borsodi Sörgyár kínálatába és a termékcsalád, amit folyamatos megújulás jellemez, most újabb mérföldkőhöz érkezett. Az alkoholmentes és ízesített sörök iránti kereslet dinamikusan nő, a fogyasztók egyre gyakrabban választják a természetes forrásból származó összetevőket tartalmazó termékeket. Várakozásunk szerint a megújult Friss 0,0% termékcsalád a szélesebb közönséget is meg tud szólítani, akik a természetes, könnyed és frissítő italokat keresik. Ezt a megújulást tükrözi a termékcsalád új arculata és a névváltás is. Úgy gondoljuk, hogy a Friss 0,0% önálló márkaként is megállja a helyét a piacon”
– mondta el az új termékcsalád bevezetése kapcsán Vuleta Zsolt, a Borsodi Sörgyár ügyvezetője és kereskedelmi igazgatója.
A megújulás és névváltás mellett a Friss 0,0% termékcsalád egy új, izgalmas taggal is bővül. 2025 tavaszától a boltok polcaira kerül a gránátalma-meggy ízesítésű, alacsony kalóriatartalmú Friss 0,0%, ami ízében a két gyümölcs tökéletes harmóniáját kínálja. Íze egyszerre édes és enyhén fanyar. A meggy-és gránátalma ízesítésű Friss édesítőszer nélkül készül és 65 mg természetes, zöldkávé és guarana kivonatból nyert koffeint is tartalmaz, ami megközelítőleg egy csésze presszó kávé koffeintartalmának felel meg.
„A megújult Friss 0,0% az aktív életmód kedvelőinek és az új ízekre nyitott fogyasztóknak szól, tovább erősítve a Borsodi Sörgyár elköteleződését az innováció és a minőségi termékek iránt. Évek óta igyekszünk élen járni az termékfejlesztésében is, így büszke vagyok rá, hogy a hazai piacon elsők vagyunk az új koffeines Friss 0,0% bevezetésében is. A gyümölcsös ízvilág, alacsony kalóriatartalom tökéletes választás lehet azok számára, akik természetes felfrissülésre vágynak a nap bármely szakában”
– tette hozzá Spiegel György, a Borsodi Sörgyár marketingigazgatója.
A megújult Friss 0,0% termékcsalád hat ízben (gránátalma-meggy, citrom, körte-alma, málna-áfonya, görögdinnye-eper és mangó-maracuja) elérhető országszerte, 0,5l-es dobozos kiszerelésben, a Borsodi termékeket árusító boltok polcain és a vendéglátóhelyeken.
Kapcsolódó cikkeink
Prémium ízek, mentes lendület
A sörpiac prémiumizációja tovább erősödik, a fogyasztók egyre inkább a…
Tovább olvasom >A Borsodi Sörgyár és a Hydro Fehérvár AV19 lettek az Év Sportmarketing Nagykövetei
Március 5-én, szerdán a DIGITAL FORUM keretében adták át a…
Tovább olvasom >Kávé helyett matcha? Egyre népszerűbb a zöld tea por az energialöketért
A reggeli kávé évtizedek óta a napindítás elengedhetetlen része sokak…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >