Kocsmárosok kontra szupermarketláncok
A boltokban kínált akciós alkoholos italok miatt ágálnak az angol kormánynál a helyi bártulajdonosok.
Az italméréseket üzemeltetők szövetsége szerint az olcsón
kínált italok növelik az alkoholizmus veszélyét, ezért már levelet is írtak a
miniszternek, hogy lépjen fel az akciózó nagyáruházak ellen. Azt tervezik, hogy
egészen Gordon Brown miniszterelnökig viszik az ügyet, mert szerintük a
szupermarket láncok nem tartatják be az alkoholra kiírt korhatárokat sem. Azt akarják,
hogy az angol kormány tiltsa be, hogy a nagyáruházak a többi termékkel azonos
módon kereskedjenek az alkohollal, speciális ajánlatokkal, kóstoltatásokkal
kínálják az alkoholos italokat az üzletekben.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >Bővíti sajtgyártó kapacitását az Arla Foods Bahreinben
50,9 millió eurót, azaz mintegy 59,4 millió dollárt invesztál az…
Tovább olvasom >