KOCH’s – a konstans magas minőségű hazai termelés szolgálatában
A KOCH’s évszázados tradíciókra építve napjainkra nemzetközi szinten is elismert márka a prémium minőségű tormakészítmények és ételízesítők piacán. Rendkívüli megtiszteltetés, amikor ezt szakmai díjjal is jutalmazzák.
Büszkék vagyunk, hogy csapatunk idén két termékünkkel is kiérdemelte az Érték és Minőség Nagydíjat, mely a kiválóság és a folyamatosan ellenőrzött, magas minőség garanciájaként szakmailag kiemelkedő mérföldkő – igazolja, hogy a jó úton járunk.
Díjazott Asztali tormánk és Tejszínes tormakrémünk hűen tükrözi alapértékeinket: miszerint célunk a konstans magas minőség biztosítása hazai, környezettudatos gazdálkodásból származó alapanyagok felhasználásával. Kulcs a többéves tapasztalat tudatos alapanyag-gazdálkodással. „Termőföldtől az asztalig” filozófiánk biztosítja a gyártási folyamat átláthatóságát és minden lépésében kontrolláltságát, garantálva ezzel a KOCH’s által képviselt állandó magas minőséget, ami megbízhatóságunk záloga is egyben. Valamennyi brandtermékünkkel szemben ugyanolyan minőségi követelményeket állítunk, mint a hagyományokra épülő tormatermékek esetében. Egyébiránt missziónk a tormafogyasztás kultúrájának visszaállítása, illetőleg annak megkedveltetése a fiatalabb generációk körében, hiszen a torma számos pozitív élettani hatással bír.
Innovációs törekvéseink eredményeként folyamatosan bővülő termékpalettánkon túl 2024 augusztusától flakonos termékcsaládunk megújult külsőben színesíti szortimentünket. Az egész brandet érintő designváltásnak köszönhetően termékeink csomagolása nemcsak letisztult és elegáns, hanem újrahasznosítható is – tovább erősítve ezzel fenntarthatóság iránti elkötelezettségünket.
Jól látható, hogy cégfilozófiánk a minőség és az értékteremtés köré épül, amelyet az ÉMIN Tanúsító Védjegy elnyerése is megerősít. A Koch’s Torma Kft. továbbra is elkötelezett amellett, hogy prémium termékeivel, fenntartható működésével és innovatív megoldásaival – melyekből mindig van tarsolyunkban – meghatározó szereplője legyen a szektornak. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Nagykereskedelmi trendek 2024 után: Tech, AI, fenntarthatóság…
A nagykereskedelmi iparág jelentős átalakuláson megy keresztül, amelyet a változó fogyasztói…
Tovább olvasom >Alkalmazkodás és megújulás
Az elmúlt időszak kihívásai arra kényszerítették a hazai nagykereskedelmi szektort,…
Tovább olvasom >Soha nem látott népszerűségnek örvendenek a saját márkák
A pandémia után előállt gazdasági kihívások a már korábban is…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Liebherr megújítja professzionális használatra tervezett hűtési megoldásainak kínálatát
A Liebherr bemutatja kereskedelmi felhasználásra szánt hűtési és mélyhűtési megoldásainak…
Tovább olvasom >Mosolyogj!
Az Amodent Magyarország legrégebbi fogkrémmárkája. 1965 óta volt elég időnk kitapasztalni,…
Tovább olvasom >Szépségünnep: Sikerrel zajlott a 3. Beauty Expo
A szeptember 6-án, Budapesten megrendezett 3. Rossmann x Krémmánia Beauty…
Tovább olvasom >