KOCH’s – a konstans magas minőségű hazai termelés szolgálatában
A KOCH’s évszázados tradíciókra építve napjainkra nemzetközi szinten is elismert márka a prémium minőségű tormakészítmények és ételízesítők piacán. Rendkívüli megtiszteltetés, amikor ezt szakmai díjjal is jutalmazzák.
Büszkék vagyunk, hogy csapatunk idén két termékünkkel is kiérdemelte az Érték és Minőség Nagydíjat, mely a kiválóság és a folyamatosan ellenőrzött, magas minőség garanciájaként szakmailag kiemelkedő mérföldkő – igazolja, hogy a jó úton járunk.
Díjazott Asztali tormánk és Tejszínes tormakrémünk hűen tükrözi alapértékeinket: miszerint célunk a konstans magas minőség biztosítása hazai, környezettudatos gazdálkodásból származó alapanyagok felhasználásával. Kulcs a többéves tapasztalat tudatos alapanyag-gazdálkodással. „Termőföldtől az asztalig” filozófiánk biztosítja a gyártási folyamat átláthatóságát és minden lépésében kontrolláltságát, garantálva ezzel a KOCH’s által képviselt állandó magas minőséget, ami megbízhatóságunk záloga is egyben. Valamennyi brandtermékünkkel szemben ugyanolyan minőségi követelményeket állítunk, mint a hagyományokra épülő tormatermékek esetében. Egyébiránt missziónk a tormafogyasztás kultúrájának visszaállítása, illetőleg annak megkedveltetése a fiatalabb generációk körében, hiszen a torma számos pozitív élettani hatással bír.
Innovációs törekvéseink eredményeként folyamatosan bővülő termékpalettánkon túl 2024 augusztusától flakonos termékcsaládunk megújult külsőben színesíti szortimentünket. Az egész brandet érintő designváltásnak köszönhetően termékeink csomagolása nemcsak letisztult és elegáns, hanem újrahasznosítható is – tovább erősítve ezzel fenntarthatóság iránti elkötelezettségünket.
Jól látható, hogy cégfilozófiánk a minőség és az értékteremtés köré épül, amelyet az ÉMIN Tanúsító Védjegy elnyerése is megerősít. A Koch’s Torma Kft. továbbra is elkötelezett amellett, hogy prémium termékeivel, fenntartható működésével és innovatív megoldásaival – melyekből mindig van tarsolyunkban – meghatározó szereplője legyen a szektornak. (x)
Kapcsolódó cikkeink
A növényi alapú jövőért felhagy a hústermékgyártással a Gruppo Tonazzo
Az olasz Gruppo Tonazzo bejelentette, hogy az év végéig felhagy…
Tovább olvasom >Az ökológiai gazdálkodás az agrár-fenntarthatóság kulcsa és vezető modellje
Budapesten találkoztak az ökológiai gazdálkodás nemzetközi és hazai szakemberei a…
Tovább olvasom >Növényi alapú pop-up üzletet nyitott az Impossible Foods Chicagóban
Impossible Quality Meats néven nyitotta meg az Impossible Foods pop-up koncepcióját Chicago Uptown…
Tovább olvasom >További cikkeink
Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >