Kőbányai Szomjoltóság
A sörgyár idén nyáron más látványos promóciókat is szervezett. Kreatív és szellemes volt a Kőbányai Szomjoltóság akció, melynek során a Kőbányai sör márkakommunikációjával ellátott, átalakított tűzoltóautó járta a településeket, és a strandokon kóstoltatással és sales akcióval népszerűsítette a terméket. A jármű belsejében stílszerűen sört csapoltak a tűzoltó fecskendőkből, és a vendégeket nyereményjátékokkal szórakoztatták.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >