Kőbányai Négyután: a felfrissülés ideje

Szerző: trademagazin Dátum: 2012. 06. 25. 12:02

Kőbányai Négyután mottóval a kelet-magyarországi régióra fókuszáló, egész nyáron át tartó kampányt dolgozott ki a Human Telex Reklámügynökség a Dreher Sörgyárak Zrt. számára.

A Kőbányai márka nyereményakcióval összekötött aktivitása hat megye vendéglátóhelyein, valamint kiskereskedelmi üzleteiben fut májustól egészen augusztus végéig. A Négyután délután 4 óra után indul a sörözőkben, amelyekben minden 4 megrendelt korsó után a következő ajándékba jár a vendégeknek. A söröket nem szükséges egy alkalommal elfogyasztani: a promóció ideje alatt összeadódnak az időben elkülönülő vásárlások, melyek igazolására egy matricás gyűjtőfüzet szolgál. A bolti változatban négy üveg Kőbányai sör megvétele után kaparós kupon jár, amellyel azonnal egy újabb üveg sört lehet nyerni.

„A cél az, hogy a Négyutánnal egy olyan új fogalmat vezessünk be, mint például az 5 órai tea. Ezt tükrözi a programlogó is, amely – a Kőbányai brandjegyeit magán viselve – egy időintervallum leképezése. Azt jelzi, hogy 4 után kezdődik a felfrissülés ideje” – emelte ki Regényi Péter, a Human Telex Reklámügynökség ügyfélkapcsolati menedzsere. A kampányon Nagy László vezető szövegíró és Balogh M. Miklós, valamint Hurton Tamás art directorok dolgoztak.

A Kőbányai Négyutánt a regionális napilapokban, illetve a vidéki Blikkben és az Est Lapokban sajtóhirdetés, valamint rádióreklám támogatja. A kampányban olyan egyedi megjelenések is részt vesznek, mint a térképes citylight vagy a bringatároló hirdetés.

A Kőbányai – melyet idén negyedszer is aranyéremmel díjaztak a Monde Selection nemzetközi minőségértékelő versenyen – hazánk egyik legjobban fogyó söre, a Nielsen 2012.márciusi adatai szerint jelenleg országos szinten a negyedik, a keleti régióban pedig a második legnagyobb márka.

Kapcsolódó cikkeink