Tudjuk, mit iszol idén nyáron
Már tényleg csak párat kell aludnunk, és itt a nyár. Miután repetát kaptunk a télből, végre boldogan tapasztalhatjuk, hogy a hőmérő higanyszála is lassan, de biztosan kúszik fölfelé. Ahogy a vastag, sötét ruhákat is felváltották a lazább, vékonyabb darabok, úgy az ízek tekintetében is nyáriasabb, könnyedebb idők érkeznek. A Naturaqua Emotion a kánikula hónapjait új, mandarin-őszibarackos ízével édesíti meg. A könnyű, természetes ásványvízből készült, kalóriaszegény frissítő magában fogyasztva és limonádékhoz, nyári koktélokhoz felhasználva is gyorsan a kedvencünkké válik mediterrán ízvilágával.
Új palackszín, új logó, modern címke, és az étrendbe jobban illeszkedő, kalóriaszegény receptúra. Tavaly már jelentős változásokon ment át a Naturaqua Emotion, melynek csúcspontja a 2016-os nyár slágeríze, a lime-menta volt. Idén a melegebb hónapok a kényeztető frissítésről szólnak majd, májustól kapható ugyanis a márka legújabb ízesítésű terméke, a mandarin-őszibarack, mely izgalmas ízvilágot hoz a fogyasztóknak, mégis megőrzi a forróságban legjobban vágyott üde citrusos vonalat.
A mandarin-őszibarack ízű üdítővel még izgalmasabbá bővül a Naturaqua Emotion termékcsaládja, a termék mindeközben a korábbiakhoz képest alacsonyabb kalóriatartalmú: 100 mililiter csupán 15 kilokalóriát tartalmaz[1]. Az innivaló alapja a márkától megszokott módon továbbra is a természetes hazai ásványvíz, melyet Zalaszentgróton palackoznak. A mandarin-őszibarack ízű üdítő magában fogyasztva, lehűtve is ideális társa májustól a nyári mindennapoknak, de karakteres ízének köszönhetően koktélok és limonádék alapjául is tökéletesen szolgál.
[1] A termékcsalád többi terméke is csökkentett kalóriatartalmú, ízenként eltérő mennyiségben.
Kapcsolódó cikkeink
Önálló vállalkozásba szervezi víz- és prémiumital-üzletágát a Nestlé
A jövő év elejétől globálisan önálló vállalkozásba szervezi víz- és…
Tovább olvasom >6-os pakk, 2024 – A nap képe
A kanadai sziklagleccserből származó Rök víz arculatához a fenntarthatóság gondolata…
Tovább olvasom >Ilyenek most az ásványvíz fogyasztási szokások Magyarországon
A nyári hónapokban az ásványvíz iránti kereslet jelentősen megnő Magyarországon,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl a 2025-ös férfi kézilabda-bajnokság ™ partnere
A Lidl továbbra is támogatja a kézilabda-közösséget és a 2025-ös…
Tovább olvasom >Színpadon a Halott Pénz: megérkezett az Unicum Akusztik 4. adása!
Különleges hangulatot és izgalmas kollaborációt csempész a télbe az Unicum…
Tovább olvasom >Hamis JYSK webshopok terjednek az interneten: ezekről ismerhetők fel a csalók
Online vásárolni meglehetősen egyszerű és kényelmes, azonban sajnos gyakran kockázatokat…
Tovább olvasom >