Tudjuk, mit iszol idén nyáron
Már tényleg csak párat kell aludnunk, és itt a nyár. Miután repetát kaptunk a télből, végre boldogan tapasztalhatjuk, hogy a hőmérő higanyszála is lassan, de biztosan kúszik fölfelé. Ahogy a vastag, sötét ruhákat is felváltották a lazább, vékonyabb darabok, úgy az ízek tekintetében is nyáriasabb, könnyedebb idők érkeznek. A Naturaqua Emotion a kánikula hónapjait új, mandarin-őszibarackos ízével édesíti meg. A könnyű, természetes ásványvízből készült, kalóriaszegény frissítő magában fogyasztva és limonádékhoz, nyári koktélokhoz felhasználva is gyorsan a kedvencünkké válik mediterrán ízvilágával.
Új palackszín, új logó, modern címke, és az étrendbe jobban illeszkedő, kalóriaszegény receptúra. Tavaly már jelentős változásokon ment át a Naturaqua Emotion, melynek csúcspontja a 2016-os nyár slágeríze, a lime-menta volt. Idén a melegebb hónapok a kényeztető frissítésről szólnak majd, májustól kapható ugyanis a márka legújabb ízesítésű terméke, a mandarin-őszibarack, mely izgalmas ízvilágot hoz a fogyasztóknak, mégis megőrzi a forróságban legjobban vágyott üde citrusos vonalat.
A mandarin-őszibarack ízű üdítővel még izgalmasabbá bővül a Naturaqua Emotion termékcsaládja, a termék mindeközben a korábbiakhoz képest alacsonyabb kalóriatartalmú: 100 mililiter csupán 15 kilokalóriát tartalmaz[1]. Az innivaló alapja a márkától megszokott módon továbbra is a természetes hazai ásványvíz, melyet Zalaszentgróton palackoznak. A mandarin-őszibarack ízű üdítő magában fogyasztva, lehűtve is ideális társa májustól a nyári mindennapoknak, de karakteres ízének köszönhetően koktélok és limonádék alapjául is tökéletesen szolgál.
[1] A termékcsalád többi terméke is csökkentett kalóriatartalmú, ízenként eltérő mennyiségben.
Kapcsolódó cikkeink
Hidratálj okosan, kortyolj tudatosan!
Az ásványvíz- és ízesítettvíz-piac 2024-ben számos kihívással nézett szembe, miközben…
Tovább olvasom >Veritas prémium ásványvíz
Gondosan elzárt, érintetlen tisztaság a Pannon-medence szívéből. A Veritas kristálytiszta…
Tovább olvasom >„A fogyasztót el kell varázsolni” – Az Aqua Lorenzo jövőképe
Új stratégiai irányvonalak, megújuló termékportfólió, kihívások és lehetőségek. Az Aqua…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hatezren vettek részt az Etesd az Eszed program Fenntarthatósági Kihívásában
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az…
Tovább olvasom >Itt a SPAR QUICK AND EASY: konténerbolt, ami megváltoztatja, amit a vásárlásról gondoltunk
Van élet a stadionbüfén túl! A SPAR idén tavasszal nemcsak szurkol, hanem jelen…
Tovább olvasom >Májusi majálissal indítja el az idei szezont a Flava Beach
Május elsejétől újra várja vendégeit a Kopaszi-gáton található Flava Beach…
Tovább olvasom >