Knoppers a befutóknak
A Storck terméke, a Knoppers ostyaszelet a „minőségi táplálkozás + testmozgás = aktív élet!” mottóval képviselteti magát az őszi szezon futóversenyein. A befutó csomagokban teljes kiőrlésű gabonából készült, tejet és mogyorót tartalmazó, könnyű Knoppers szelet várja majd a résztvevőket.
A Storck Hungária márkakommunikációját arra építi, hogy az egészséges táplálkozás mellett az aktív testmozgásnak is meghatározó szerepe van a jó közérzetben.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >