KMÉ és HoReCa
Üzleti találkozót szervezett a Kiváló Magyar Élelmiszer védjegyet viselő cégek képviselői és a HoReCa-szektor döntéshozói között az Agrármarketing Centrum. Az október 6-ai esemény célja az volt, hogy a KMÉ védjegyes termékekkel rendelkező cégek eddig kiaknázatlan üzleti lehetőségeket tárjanak fel a vendéglátóipar területén.
A 2009 szeptemberében megtartott bírálat alkalmával ismét bővült a védjegyet viselő termékek népes családja: a szakértői zsűri 8 élelmiszer-ipari cég 46 termékét találta alkalmasnak arra, hogy viseljék a Kiváló Magyar Élelmiszer védjegyet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >