Klímasemlegességet céloz a Beiersdorf 2045-re
A bőrápolási termékeket gyártó Beiersdorf bejelentette, hogy célja a klímasemlegesség elérése 2045-ig.
A vállalat fenntarthatóság iránt elkötelezett vezetése szerint ehhez átfogó átalakításra van szükség. Az erre vonatkozó tervet a hamburgi Fenntarthatósági Konferencián ismertették október 7-8. között.
A Beiersdorf vállalta, hogy nemcsak saját működését teszi klímasemlegessé, hanem az egész ellátási láncában (Scope 1, 2 és 3) jelentősen csökkenti a kibocsátást 2045-re. A cég vezérigazgatója, Vincent Warnery hangsúlyozta, hogy a tudomány jelen állása szerint az egyetlen lehetőségünk a nettó zeró kibocsátás. A Nivea ‘Win with Care’ vállalati stratégiája ambiciózus célokat fogalmaz meg központi eleme, a fenntarthatóság elérése érdekében.
Warnery szerint a klímavédelemhez szoros együttműködés szükséges: kulcsfontosságú a politika és az ipar közös fellépése, és bár erős, összehangolt szabályozás szükséges, a túl sok szabályozás hátráltathatja az innovációt.
A Nivea gyártója már tett előrelépéseket a dekarbonizáció terén: 2023 végére az üvegházhatású gázok kibocsátása 19%-kal csökkent, 2025-re pedig 30%-os csökkentést tervez a vállalat. Az ehez vezető úton a 2032-re cél 50%-os kibocsátáscsökkentés elérése, többek között olyan innovációk révén, mint a 90%-kal kevesebb csomagolást használó Eucerin újratölthető tégely.
Warnery elmondta, hogy 2025 januárjára a Beiersdorf valamennyi európai gyára klímasemlegesen fog működni, 2030-ra pedig a vállalat minden gyára esetében ugyanez lesz a norma.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Lehet fenntartható a reklámdekoráció?
Évente mintegy 450 tonnányi olyan reklámdekorációt használunk fel Magyarországon, amely…
Tovább olvasom >Megújuló energiával készített alkoholmentes sört a Carlsberg Svédországban
Carlsberg Sweden legújabb terméke az „Electric Beer”, egy limitált szériás,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >