Klímasemlegességet céloz a Beiersdorf 2045-re
A bőrápolási termékeket gyártó Beiersdorf bejelentette, hogy célja a klímasemlegesség elérése 2045-ig.
A vállalat fenntarthatóság iránt elkötelezett vezetése szerint ehhez átfogó átalakításra van szükség. Az erre vonatkozó tervet a hamburgi Fenntarthatósági Konferencián ismertették október 7-8. között.
A Beiersdorf vállalta, hogy nemcsak saját működését teszi klímasemlegessé, hanem az egész ellátási láncában (Scope 1, 2 és 3) jelentősen csökkenti a kibocsátást 2045-re. A cég vezérigazgatója, Vincent Warnery hangsúlyozta, hogy a tudomány jelen állása szerint az egyetlen lehetőségünk a nettó zeró kibocsátás. A Nivea ‘Win with Care’ vállalati stratégiája ambiciózus célokat fogalmaz meg központi eleme, a fenntarthatóság elérése érdekében.
Warnery szerint a klímavédelemhez szoros együttműködés szükséges: kulcsfontosságú a politika és az ipar közös fellépése, és bár erős, összehangolt szabályozás szükséges, a túl sok szabályozás hátráltathatja az innovációt.
A Nivea gyártója már tett előrelépéseket a dekarbonizáció terén: 2023 végére az üvegházhatású gázok kibocsátása 19%-kal csökkent, 2025-re pedig 30%-os csökkentést tervez a vállalat. Az ehez vezető úton a 2032-re cél 50%-os kibocsátáscsökkentés elérése, többek között olyan innovációk révén, mint a 90%-kal kevesebb csomagolást használó Eucerin újratölthető tégely.
Warnery elmondta, hogy 2025 januárjára a Beiersdorf valamennyi európai gyára klímasemlegesen fog működni, 2030-ra pedig a vállalat minden gyára esetében ugyanez lesz a norma.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Corvinus-kutatás: Nők vezetik a fenntarthatóbb gazdaságokat
Jobban optimalizálják az erőforrásokat, ökohatékonyabbak a nők által vezetett mezőgazdasági…
Tovább olvasom >Visszatérnek az ÖKO KALAND hősei – folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
A SPAR új epizódokkal folytatja a nagy sikerű „SPAR ÖKO…
Tovább olvasom >Alumínium csillogás a márkaépítésben
Fenntarthatósággal kapcsolatos aktuális kérdéseket járták körbe a Magyar Marketing Szövetség…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >