Klímasemlegességet céloz a Beiersdorf 2045-re
A bőrápolási termékeket gyártó Beiersdorf bejelentette, hogy célja a klímasemlegesség elérése 2045-ig.
A vállalat fenntarthatóság iránt elkötelezett vezetése szerint ehhez átfogó átalakításra van szükség. Az erre vonatkozó tervet a hamburgi Fenntarthatósági Konferencián ismertették október 7-8. között.
A Beiersdorf vállalta, hogy nemcsak saját működését teszi klímasemlegessé, hanem az egész ellátási láncában (Scope 1, 2 és 3) jelentősen csökkenti a kibocsátást 2045-re. A cég vezérigazgatója, Vincent Warnery hangsúlyozta, hogy a tudomány jelen állása szerint az egyetlen lehetőségünk a nettó zeró kibocsátás. A Nivea ‘Win with Care’ vállalati stratégiája ambiciózus célokat fogalmaz meg központi eleme, a fenntarthatóság elérése érdekében.
Warnery szerint a klímavédelemhez szoros együttműködés szükséges: kulcsfontosságú a politika és az ipar közös fellépése, és bár erős, összehangolt szabályozás szükséges, a túl sok szabályozás hátráltathatja az innovációt.
A Nivea gyártója már tett előrelépéseket a dekarbonizáció terén: 2023 végére az üvegházhatású gázok kibocsátása 19%-kal csökkent, 2025-re pedig 30%-os csökkentést tervez a vállalat. Az ehez vezető úton a 2032-re cél 50%-os kibocsátáscsökkentés elérése, többek között olyan innovációk révén, mint a 90%-kal kevesebb csomagolást használó Eucerin újratölthető tégely.
Warnery elmondta, hogy 2025 januárjára a Beiersdorf valamennyi európai gyára klímasemlegesen fog működni, 2030-ra pedig a vállalat minden gyára esetében ugyanez lesz a norma.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Ceres ZRt.: Fenntarthatósági mérföldkő a győri üzem tetején
A fenntarthatóságot és az innovációt tűzte zászlajára a Ceres ZRt.,…
Tovább olvasom >Megtérül a fenntarthatóság
Az EY 2024-es Fenntartható Érték Tanulmánya szerint a fenntarthatósági beruházások…
Tovább olvasom >Az élelmiszeripar jövője: a vállalatok 50%-a fenntartható megoldások bevezetését tűzi ki célul – A Tetra Pak felmérés eredményei
Az élelmiszergyártás továbbra is energiaigényes folyamatokra és fosszilis tüzelőanyagokra támaszkodik,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >