Klímasemlegességet céloz a Beiersdorf 2045-re
A bőrápolási termékeket gyártó Beiersdorf bejelentette, hogy célja a klímasemlegesség elérése 2045-ig.
A vállalat fenntarthatóság iránt elkötelezett vezetése szerint ehhez átfogó átalakításra van szükség. Az erre vonatkozó tervet a hamburgi Fenntarthatósági Konferencián ismertették október 7-8. között.
A Beiersdorf vállalta, hogy nemcsak saját működését teszi klímasemlegessé, hanem az egész ellátási láncában (Scope 1, 2 és 3) jelentősen csökkenti a kibocsátást 2045-re. A cég vezérigazgatója, Vincent Warnery hangsúlyozta, hogy a tudomány jelen állása szerint az egyetlen lehetőségünk a nettó zeró kibocsátás. A Nivea ‘Win with Care’ vállalati stratégiája ambiciózus célokat fogalmaz meg központi eleme, a fenntarthatóság elérése érdekében.
Warnery szerint a klímavédelemhez szoros együttműködés szükséges: kulcsfontosságú a politika és az ipar közös fellépése, és bár erős, összehangolt szabályozás szükséges, a túl sok szabályozás hátráltathatja az innovációt.
A Nivea gyártója már tett előrelépéseket a dekarbonizáció terén: 2023 végére az üvegházhatású gázok kibocsátása 19%-kal csökkent, 2025-re pedig 30%-os csökkentést tervez a vállalat. Az ehez vezető úton a 2032-re cél 50%-os kibocsátáscsökkentés elérése, többek között olyan innovációk révén, mint a 90%-kal kevesebb csomagolást használó Eucerin újratölthető tégely.
Warnery elmondta, hogy 2025 januárjára a Beiersdorf valamennyi európai gyára klímasemlegesen fog működni, 2030-ra pedig a vállalat minden gyára esetében ugyanez lesz a norma.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >MLSZKSZ: Új lendületet kap az intermodális és fenntartható közlekedés
Július 31-én megjelent az Energiaügyi Miniszter 18/2025. (VII. 31.) számú…
Tovább olvasom >Megvannak a Fenntarthatóság szimbóluma idei díjazottjai
A Trade magazin hatodszor hirdette meg a Fenntarthatóság szimbóluma pályázatot. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >