Klekner Peter a Kifli.hu új ügyvezető igazgatója
A Kifli.hu bejelentette, hogy Klekner Peter veszi át a vállalat ügyvezető igazgatói pozícióját. Az új vezető feladata a márka népszerűségének növelése és az ügyfélelégedettség megerősítése a jelenleg gyors növekedési pályán lévő vállalatnál. A Kifli.hu a hazai online élelmiszerboltok piacvezetőjeként, naponta több mint 4 000 megrendelést teljesít. Ezért az új ügyvezető, a csapattal együttműködve fejleszteni fogja az ügyfélszolgálatot is. Peter sokrétű tapasztalattal rendelkező, eredményorientált vezető, akinek az ügyfelek elégedettsége kiemelten fontos.
A vállalatnál hisznek abban, hogy Klekner Peter a Wildberries és a L’Oreal igazgatói pozíciójában szerzett sokéves tapasztalatának köszönhetően, hozzájárul majd a Kifli.hu fejlődéséhez. A szakember a helyi piacot is jól ismeri, köszönhetően annak, hogy a Phlilips Magyarország ügyvezető és kereskedelmi igazgatója is volt.
A jelenlegi vezérigazgató Makkay János, 2020. júliusa óta vezette a Kifli.hu csapatát a kihívásokkal teli koronavírus járvány időszakában. A vállalat ezúton is szeretne köszönetet mondani nagyszerű munkájáért.
Tomáš Čupr, a Rohlik.cz alapítója és a Rohlik Group vezérigazgatója, olyan erős személyiségeket keres, akik új ötletekkel állnak elő azzal kapcsolatban, hogy hogyan lehetne fejleszteni a Kifli.hu márkát, valamint, hogy jobb minőségű élelmiszereket és ételeket kínáljanak a vásárlóknak, miközben a környezetre is odafigyelnek. „Büszke vagyok arra, hogy olyan magasan képzett szakemberekkel dolgozhatunk együtt, akik jelentős vállalatirányítási tapasztalattal rendelkeznek, amit globális márkáknál, multinacionális környezetben működő csapatok vezetésével szereztek. A Rohlík majdnem 7 éves fennállása után ugyanakkor, egyre nyilvánvalóbbá válik, hogy egy ilyen gyorsan növekvő vállalat felépítése mindenkitől különleges hozzáállást igényel” – tette hozzá Tomáš Čupr.
Kapcsolódó cikkeink
Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >Növényi alapú termékekkel kiváltható a hús, tojás és tej a fenntarthatóbb jövőért
Egyre többen választanak növényi alapú termékeket a hagyományos élelmiszerek helyett,…
Tovább olvasom >Egy év alatt 40 százalékkal több húst vettek a Kifli vásárlói
Folyamatosan emelkedik halak iránti kereslet, az elmúlt évben 27 százalékkal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >