Klasszikus holland márkák eladására készül az Unilever
Az Unilever olyan klasszikus holland márkák eladását fontolgatja, mint az Unox (levesek) és a Conimex (ázsiai fűszerek). A gyártó csak a harminc legnagyobb márkájára akar koncentrálni.
Az Unilever felkérte a holland ABN Amro bankot, hogy készítse elő néhány holland márkájának, köztük az Unox és a Conimex eladását – számolt be a Reuters három névtelenül nyilatkozó érdekeltre hivatkozva. A vállalat indoklása szerint történelmi értékük ellenére ezek a márkák nem tartoznak az Unilever alaptevékenységéhez, még akkor sem, ha mintegy 40 millió eurós nyereséget hoznak a multinacionális vállalatnak.
Hein Schumacher vezérigazgató a harminc legerősebb márkára akar koncentrálni. A cél – különösen Európában – a működés racionalizálása. Az átszervezést és a jégkrém üzletág tervezett eladását követően más kisebb európai élelmiszermárkák sorsa is hasonló lehet.
Az előző vezérigazgató, Alan Jope távozásának egyik oka az a kritika volt, hogy a csoport túl nagyra nőtt, és emiatt az olyan sztármárkák, mint a Knorr és a Dove növekedési lehetőségei beszűkültek. Mindazonáltal vannak, akik az élelmiszer- és a drogériaüzletágak szétválasztását is racionálisnak gondolnák.
Retail Detail
Kapcsolódó cikkeink
Távoznak a Ben & Jerry’s igazgatói az év végén
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szálltunk rendelkezésükre! (2. rész)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Poznani élelmiszerüzemébe ruház be újra az Unilever
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Közel egyharmadával drágult a tojás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Problémarétegek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Túl sok ajándék, túl sok étel: ünnepi túlzásaink komoly terhet rónak a környezetre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
